پنج شنبه، 22 شهریور 1403 00:00 کد مقاله : 14030622001
سید یعقوب رضوی
از مفاخر علمی استاد برجسته تئاتر و سینما، پیشکسوت عرصه رسانه و خبر حاج یوسف مداحیان که تاکنون 7 عنوان کتاب به نام‌های؛ بی‌قراری‌های دل، پیکاپ نجف، پنج کافه درون‌شهری رامه ...
یادداشتی از استاد یوسف مداحیان: مدیریتی توسط شهروندان رامهرمزی باید به یک عادت تبدیل شود / عدم خود مدیریتی باعث بروز مشکلات عدیده برای خود و دیگران خواهد شد

یادداشتی از استاد یوسف مداحیان: مدیریتی توسط شهروندان رامهرمزی باید به یک عادت تبدیل شود / عدم خود مدیریتی باعث بروز مشکلات عدیده برای خود و دیگران خواهد شد.

 

از مفاخر علمی استاد برجسته تئاتر و سینما، پیشکسوت عرصه رسانه و خبر حاج یوسف مداحیان که تاکنون 7 عنوان کتاب به نام‌های؛ بی‌قراری‌های دل، پیکاپ نجف، پنج کافه درون‌شهری رامهرمز، عشق سال‌های کرونا، سرونار و مجموعه نمایشنامه‌های تَلِ عاشقون و سنگ و آینه به چاپ رسیده است.

 

🔸🔺ضمن آرزوی توفیق بیشتر و تندرستی برای استاد ارزشمند حاج یوسف مداحیان؛ یاداشت ذیل را با هم می خوانیم.

 

🔥 به گزارش "پایگاه خبری رهیافت جنوب"،خود مدیریتی فرآیندی درونی و فکری است که فرد از طریق آن می‌تواند به‌طور خودآگاه و سازنده تفکرات و اعمال خود را بررسی و تغییرات در جهت نوآوری و پیشرفت را ایجاد کند؛ به‌عبارت‌دیگر خود مدیریتی از معرفت پذیری اجتماعی نشاءت می‌گیرد.

 

🔸 متأسفانه از عمده مشکلات موجود در سطح شهر رامهرمز عدم خود مدیریتی توسط برخی از شهروندان است که باعث بروز مشکلات عمده برای خود و سایرین می‌گردند.

 

🔸کنترل رفتارهای نامناسب اجتماعی، ساماندهی در ایجاد نظم و بهبود عملکرد و بهره‌گیری از تصمیم‌های درست می‌تواند آرامش و پایبندی به قانون را در جمعه نهادینه کند.

 

🔸در محدوده شهر رامهرمز روزانه شاهد پارک نامناسب خودروها در پیاده‌روها و توقف دوبله و سوبله، اشغال پیاده‌روها توسط مغازه‌داران، واردکردن استرس و فشارهای اعصاب و روان توسط مشاغل پرسروصدا و ... هستیم.

 

 اگر بتوانیم در راستای تقویت مهارت مدیریت بر خود، اولویت‌بندی وظایف روزمره ، تقویت صبر و تحمل تلاش کنیم می‌توانیم جامعه‌ای عاری از مشکلات روزانه و تعرض به حریم دیگران را برای خود و سایر شهروندان رقم بزنیم.

 

نظر جدید
پربازدیدها