دوشنبه، 19 شهریور 1403 00:00 کد مقاله : 14030619001
سیروس بزمی
افتتاح مدرسه مهر عظام روستای دره خرزهره در شهر ممبی در کمتر از دو ماه + جزئیات و عکس

 به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب و به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی، مدرسه دو کلاسه مهر عظام روستای دره خرزهره در شهر ممبی با زیربنای ۷۵ متر مربع با حضور خیرین کشوری، مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح گردید.

 بعدازظهر شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۷ با حضور مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد، گروه خیریه عظام خودرو، امام جمعه موقت شهر لیکک و نماینده ی ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی، مدیر آموزش و پرورش و همکاران اداری، شهردار ممبی و جمعی از مردم روستای دره خرزهره، مدرسه مهر عظام روستای دره خرزهره شهر ممبی افتتاح گردید.

سید رضا حسینی نیک مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه ی این افتتاحیه گفت: مدرسه عظام مهر در تیرماه ۱۴۰۳ با همکاری گروه صنعتی عظام خودرو شروع و در دو ماه تحویل دانش آموزان این منطقه گردید.

وی افزود: برای ساخت این مدرسه ۱۱ میلیارد ریال در نظر گرفته شد.

مسعود فرح بخش مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی هم در این افتتاحیه گفت: این مدرسه با همکاری خیرین گروه صنعتی عظام خودرو و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در کمتر از دو ماه کلنگ زنی و احداث گردید.

وی از همکاری و حسن توجه گروه خیرین عظام خودرو و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تشکر و قدردانی کرد.

افتتاح مدرسه مهر عظام روستای دره خرزهره در شهر ممبی در کمتر از دو ماه + جزئیات و عکسافتتاح مدرسه مهر عظام روستای دره خرزهره در شهر ممبی در کمتر از دو ماه + جزئیات و عکسافتتاح مدرسه مهر عظام روستای دره خرزهره در شهر ممبی در کمتر از دو ماه + جزئیات و عکسافتتاح مدرسه مهر عظام روستای دره خرزهره در شهر ممبی در کمتر از دو ماه + جزئیات و عکسافتتاح مدرسه مهر عظام روستای دره خرزهره در شهر ممبی در کمتر از دو ماه + جزئیات و عکسافتتاح مدرسه مهر عظام روستای دره خرزهره در شهر ممبی در کمتر از دو ماه + جزئیات و عکسافتتاح مدرسه مهر عظام روستای دره خرزهره در شهر ممبی در کمتر از دو ماه + جزئیات و عکس

نظر جدید
پربازدیدها