چهارشنبه، 14 شهریور 1403 00:00 کد مقاله : 14030614002
سید یعقوب رضوی
استاد یوسف مداحیان پیشکسوت عرصه رسانه و خبر، نویسنده کتاب‌های مختلف حوزه‌های هنری، استاد برجسته تئاتر و سینما و مدیر اسبق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلنگر جدی به خانوا ...
آگهی‌های دروغین استخدام شرکت‌های هرمی!

🌐 آگهی‌های دروغین استخدام شرکت‌های هرمی!

 

✍🏻 استاد یوسف مداحیان پیشکسوت عرصه رسانه و خبر، نویسنده کتاب‌های مختلف حوزه‌های هنری، استاد برجسته تئاتر و سینما و مدیر اسبق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلنگر جدی به خانواده‌ها و جوانان جهت آگهی‌های دروغین و فریب دهنده استخدام شرکت‌های هرمی در شهرهای خوزستان خبر داد.

 

"استاد یوسف مداحیان" از روزنامه نگاران و فرهیختگان خوزستانی و اهل رامهرمز توانسته راه های پر پیچ و خم و سنگلاخی رسانه های همگانی را در تهیه، تولید و انتشار به سلامت طی کند و از پله های موفقیت هم بالا برود.

ضمن آرزوی توفیق بیشتر و تندرستی برای دست اندرکاران، یادداشت استاد ارزشمند حاج یوسف مداحیان را با هم می خوانیم.

 

🔥 به گزارش "پایگاه خبری رهیافت جنوب"، بیکاری یکی از مشکلات امروز جامعه است. جوان بیکار متأسفانه آماده هرگونه لغزش و ممکن است مورد انواع سوءاستفاده قرار گیرد. جوان بیکار ممکن است به سمت‌وسوی افسردگی و یا مشکلات اعصاب و روان نیز گرایش پیدا کند و یا در تصمیم‌گیری‌های خود باعث سردرگمی و اشتباه گردد. 

 

💠 در این راستا و با امید به این‌که وضعیت اشتغال پایدار برای جوانان فراهم گردد متأسفانه هرچند گاه اطلاعیه‌هایی تحت عنوان استخدام در فلان شرکت (دارویی، پتروشیمی و...) با درج حقوق مکفی و شماره صوری یک یا دو موبایل با اسم مستعار فلان مهندس انتشار می‌یابد که هیچ‌گونه آدرس و یا نشانی از آن شرکت وجود ندارد.

 

🔘  این‌گونه شرکت‌ها چیزی نیستند جز شرکت‌های هرمی که به دنبال شکار جوانان و بدبخت کردن خانواده‌ها هستند تا با به دام انداختن حتی اگر شده یک نفر، کلاشی خود را آغاز کنند و در این شرایط بد اقتصادی خانواده‌ها را گرفتار و بیچاره کنند./ مواظب باشید

نظر جدید
پربازدیدها