چهارشنبه، 14 شهریور 1403 00:00 کد مقاله : 14030614001
سیروس بزمی
مدیر اداره بهزیستی بهمئی در گفتگو با خبرنگار ما: جذب اعتبارات حدود ۲۱ میلیارد تومان اعتبار جهت ایجاد اشتغال مددجویان/ جذب حدود ۱۶ میلیارد تومان پول بلاعوض برای مسکن مددجویان

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، فرشاد جاویدی مدیر اداره بهزیستی شهرستان بهمئی در گفتگو با خبرنگار ما به گوشه ای از اقدامات انجام گرفته شده در زمان مدیریت خود اشاره کرد.
وی گفت: در حوزه جذب اعتبارات حدود ۲۱ میلیارد تومان اعتبار جهت ایجاد اشتغال مددجویان جذب کردیم.

جاویدی افزود: برای مسکن مددجویان حدود ۱۶ میلیارد تومان پول بلاعوض هم جذب کردیم.

مدیر اداره بهزیستی شهرستان بهمئی ادامه داد: در مدت مدیریت خود، ۴ کمیسیون پزشکی در حوزه توانبخشی و ۲ کمیسیون پزشکی در حوزه امور اجتماعی هم برگزار کردیم که بعد از تاییدیه پزشک معتمد کمیسیون، حدود ۱۴۰۰ نفر برای دریافت مستمری برقرار گردیده که به صورت ماهیانه برای آنها پرداخت می‌گردد.

جاویدی افزود: جهت رفاه حال مددجویان تحت پوشش خود، وسایل کمک توانبخشی به دورترین نقاط شهرستان از قبیل سمعک، ویلچر و سایر ملزومات کمک توانبخشی ارسال کردیم.
وی در پایان گفت: پرداخت حدود ۷۰ درصدی فاکتورهای ژنتیک همشهریان در سال های ۱۴۰۱ تاکنون و همچنین انعقاد قرارداد با آزمایشگاه نرگس اهواز در حوزه ژنتیک که اولین بار در این شهرستان اتفاق می افتد جهت رفاه حال همشهریان از دیگر اقدامات اینجانب در دوران مدیریت خود بوده است.

نظر جدید
پربازدیدها