پنج شنبه، 01 شهریور 1403 00:00 کد مقاله : 14030601005
سیروس بزمی
نشست خبری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی با خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز پزشک و روز خبرنگار + جزئیات و عکس

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، نشست خبری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی صبح امروز در سالن اجتماعات این نهاد برگزار شد.

دانیال ظفری زاده با تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی، تبریک روز پزشک و گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای خبرنگار به خصوص شهید محمود صارمی، از تاخیر در برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران عذرخواهی کرد.

نشست خبری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی با خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار + جزئیات و عکس
وی گفت: به نظر بنده خبرنگاری یعنی تلاش بی وقفه برای ایجاد شفافیت در جامعه و با توجه به این رسالت، همه ی روزها، روز خبرنگار محسوب می شود.

ظفری زاده خاطرنشان کرد: بنده به عنوان یک مسئول آماده ی دریافت انتقادات شما در کنار پیشنهادات و راهکارهای قابل اجرای اصحاب رسانه هستم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بهمئی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر نظارت بر صنوف، گفت: این نظارت به صورت مستمر صورت می گیرد؛ در این راستا هفته های اخیر با هماهنگی دادستان حدود ۴ و نیم تن مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی جمع آوری و امحا شد.

وی افزود: نظارت بر داروخانه ها را به جد پیگیری می کنیم و در خصوص سامانه نوبت‌دهی بیمارستان شهید سلیمانی هم نامه نگاری های لازم صورت گرفت.

ظفری زاده خاطرنشان کرد: در این مدت چند ماهه خدمات و پیگیری های خوبی برای شهرستان صورت گرفت که به صورت عملکرد شش ماهه اطلاع رسانی می شود.

جهانگیر آشنا، رئیس انجمن خبرنگاران بهمئی و خبرنگار عصر آشنا در این نشست از مجموعه اقدامات شبکه بهداشت و درمان در سطح شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

نشست خبری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی با خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار + جزئیات و عکس

خلیل جهان‌تاب خبرنگار عصر جهان در این نشست گفت: وضعیت شهرستان به طور کلی روبه جلوست که امیدواریم این وضعیت به خصوص در حوزه ی توسعه بیمارستان و سایر حوزه های بهداشت و درمانی بهتر شود.

​​​​​​نشست خبری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی با خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار + جزئیات و عکس

وی تصریح کرد: انتظار داریم بر صنوف به خصوص مواد غذایی که تاریخ مصرف دارند، نظارت بیشتری شود.

سیروس بزمی سردبیر و خبرنگار سایت خبری رهیافت جنوب در ادامه ی این نشست، گفت: رسانه ای بودن مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نشان از شفافیت و کار و تلاش وی است.

نشست خبری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی با خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار + جزئیات و عکس

وی ادامه داد: ما خبرنگاران در کنار مسئولین، ضمن گزارش مشکلات، وظیفه داریم که عملکرد آنها و خدمات دولت را انعکاس دهیم.

فاضل ریحان نسب خبرنگار صبح زاگرس از مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان به دلیل عمل به قول هایی که در نشست خبری گذشته داده بود، تقدیر و تشکر کرد.نشست خبری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی با خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار + جزئیات و عکس

وی خواهان ایجاد سامانه نوبت دهی در بیمارستان شهید سلیمانی و نظارت بر داروخانه های شهرستان به عنوان مطالبات مردمی بود.

حسین جعفری نیکو خبرنگار عصر زنگی با بیان اینکه متأسفانه ما در انتخابات با نگاه قومیت و سیاست، نیروهای شایسته را کنار می‌زنیم، خطاب به مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، گفت: انتظار است به دور از مسائل سیاسی و قومیت، فراتر از نگاه شهرستانی مسائل را ببینید.

نشست خبری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی با خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار + جزئیات و عکس

فرهاد وفایی خبرنگار آفتاب زاگرس در ادامه ی این نشست گفت: امیدوارم که مدیر شبکه بهداشت و درمان همانند مدیران جوان دهه ی شصت، خوش بدرخشد.
وی از مدیریت شبکه بهداشت ودرمان بهمئی خواست در حوزه بهداشت روانی و کاهش سوء تغذیه و توسعه ی بیمارستان شهرستان تلاش کند.

نشست خبری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی با خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار + جزئیات و عکس

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صدا و سیما در شهرستان هم در این نشست، گفت: ما خبرنگاران شهرستان در کنار انعکاس عملکرد مسئولین، در جای خود از آنها انتقاد هم می کنیم و مشکلات مردم و شهرستان را به سمع و نظر آنها می رسانیم.

در پایان این نشست، با اهدای لوح تقدیر از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه شهرستان تجلیل شد.

نویسنده خبر: علمدار تقوی، خبرنگار موج زاگرس 

نشست خبری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی با خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار + جزئیات و عکس نشست خبری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی با خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار + جزئیات و عکس نشست خبری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی با خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار + جزئیات و عکس نشست خبری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی با خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار + جزئیات و عکس نشست خبری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی با خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار + جزئیات و عکس نشست خبری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی با خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار + جزئیات و عکس نشست خبری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی با خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار + جزئیات و عکس نشست خبری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی با خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار + جزئیات و عکس نشست خبری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی با خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار + جزئیات و عکس نشست خبری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی با خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار + جزئیات و عکس نشست خبری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی با خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار + جزئیات و عکس نشست خبری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی با خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار + جزئیات و عکس نشست خبری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی با خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار + جزئیات و عکس نشست خبری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی با خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار + جزئیات و عکس نشست خبری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی با خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار + جزئیات و عکس نشست خبری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی با خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار + جزئیات و عکس

نظر جدید
پربازدیدها