پنج شنبه، 01 شهریور 1403 00:00 کد مقاله : 14030601003
سیروس بزمی
پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی به قبول شدگان نهایی دانشگاه فرهنگیان این شهرستان + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب و به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در پی اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان و قبولی نزدیک به ۴۰ نفر از دانش آموزان این شهرستان در این دانشگاه، مسعود فرح بخش مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیام تبریکی صادر کرد که به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام علیمی که شاهکار آفرینش خویش را به زیور اندیشه و تعقل آراست تا انسان های بصیر، تماشاگر شکوه، عظمت و زیبایی نظام مند و هدف دار نقاش بی بدیل هستی باشند.

بار دیگر سرود حدیث مسرت بخش درخشش غرور آفرین دانش آموزان آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با اندیشه های شعور آفرین در آزمون ورودی دانشگاه فرهنگیان سال 1403 موجب مباهات شد و برگ زرین دیگری در صحیفه افتخارات جوانان مستعد و علاقه مند این سرزمین ترسیم کرد.

بر این باوریم توسعه و بالندگی علمی، پژوهشی و اجتماعی، عزت و اقتدار ایران اسلامی با همت، جدیت و در سایه اندیشه های والا و پویایی فرزندان خوب و شایسته ایران اسلامی میسر است.

بر خود لازم می دانم خدمت تمامی دانش آموزان عزیزی که در این آزمون قبول شده اند و همچنین به تمامی خانواده های آنها تبریک خود را ابراز کنم و ورود آنها را به چرخه ی آموزش و پرورش شهرستان خوش آمد بگویم و برای تک تک آنها آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

همچنین از تمامی همکاران صدیق خود در مجموعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از جمله: مدیران، معاونین و دبیران ارجمند مدارس، اولیای همگام و همراه با اهداف آموزش تشکر ویژه داشته باشم و امیدوارم همکاری تمامی دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت با اجرای طرح ها و برنامه ها پیرامون استقرار نظام خلاقیت، پژوهش و نوآوری در نظام آموزشی و کارآمدتر نمودن منابع آموزشی، شاهد درخشش بیش از پیش فرزندان مستعد و علاقه مند در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی در سطح کشوری و جهانی باشیم.

از ذات لایزال الهی سلامتی، سعادت و توفیق روزافزون تمامی خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حرکت در مسیر دستیابی به آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می‌کنم.

مسعود فرح بخش

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی 

نظر جدید
پربازدیدها