جمعه، 26 مرداد 1403 00:00 کد مقاله : 14030526001
سیروس بزمی
برگزاری نشست خبری شهردار و شورای شهر لیکک: در بحث آلایندگی هیچ فرد سیاسی دخالت نداشته است/ اگر روزی در جایی سمتی بگیرم حتما شهردار فعلی را به عنوان یکی از مدیران خود انتخاب خواهم کرد/ در حال بررسی مکانی برای چهارشنبه بازار هستیم/ برگزاری جلسه روسای بانک ها با حضور خبرنگاران و مطالبه گران در روزهای آینده

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، نشست خبری شهردار و شورای شهر لیکک با خبرنگاران و جمعی از مطالبه گران شهرستان بهمئی برگزار گردید.

در این جلسه، ابتدا شهردار و شورای شهر لیکک پای درد و دل، انتقادات و پیشنهادات خبرنگاران و مطالبه گران نشستند.

در ادامه عباس مشیری شهردار شهر لیکک شروع به صحبت کرد.

وی در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: اگر اقدامی در این سه سال عمر شورا و شهرداری در شهر صورت گرفت، بحث همدلی و تعامل شورا و شهرداری است که هیچ وقت حاشیه ای نبوده و نخواهیم داشت.

مشیری گذری به عملکرد شهرداری و شورا زد و گفت: اجرای پروژه بزرگ دروازه قرآن که فاز اول و دوم آن تمام و در حال حاضر در فاز آخر هستیم و در ادامه ی همین پروژه کمربند سبز را داشتیم که در عرض ۸ متر بود و بعد از این ها بحث زیباسازی و هویت بخشی شهر را در نظر داشتیم که در تلاشیم هر چه زودتر تکمیل شوند‌.

برگزاری نشست خبری شهردار و شورای شهر لیکک: در بحث آلایندگی هیچ فرد سیاسی دخالت نداشته است/ اگر روزی در جایی سمتی بگیرم حتما شهردار فعلی را به عنوان یکی از مدیران خود انتخاب خواهم کرد/ در حال بررسی مکانی برای چهارشنبه بازار هستیم/ برگزاری جلسه روسای بانک ها با حضور خبرنگاران و مطالبه گران در روزهای آینده

شهردار شهر لیکک بیان کرد: ساماندهی میدان های شهر در اولویت شهرداری و شورا قرار گرفت که میدان های مادر، مرکزی و کتاب را در دستور کار قرار دادیم و آمها را به اتمام رساندیم.

مشیری از یک اقدام بی نظیر در حوزه شهرداری خبر داد و خاطر نشان کرد: اجرای ۲۶۰ هزار متر مربع آسفالت بود که این آمار در سطح استان و کشور یک رقم بی نظیری بود و این رقم اضافه تر از سهمیه سالانه بود که در هفته آینده فاز آخر آسفالت اجرا می شود و با این وجود هر خیابان و کوچه ای که شرایط آسفالت داشتند را آسفالت کردیم.

وی بیان کرد: یکی از مشکلات اصلی کارگران شهرداری بحث بیمه بود که از بدو حضورم در شهرداری لیکک این مورد را در اولویتم قرار دادم و در حال حاضر کارگران شهرداری یک روز معوقه هم ندارند.

مشیری در بحث رفاهیات خاطر نشان کرد: رفاهیات کارگران شهرداری لیکک به صورت مستمر واریز می‌شود و در بحث حقوق هم هیچ گونه معوقه ای ندارند و این موضوع مشکل اصلی آنها در شهرداری بود که آن هم برطرف شد.

شهردار شهر لیکک ادامه داد: در حوزه اعتبارات استانی در سه سال گذشته صددرصد را جذب کردیم و توانستیم در بحث آلایندگی که با تلاش و تعامل شورا و شهرداری لیکک صورت گرفت ۱۳۴ میلیارد تومان را جذب نماییم.

مشیری گفت: با تعامل با شورا بود که توانستیم عملکرد خوبی را رقم بزنیم و با همین وحدت و تعامل، هر پروژه ای را که به شورا جهت تایید بردیم همه ی آنها تأیید شد.

شهردار شهر لیکک افزود: حق آلایندگی بهمئی بر اساس سرانه توزیع شد و ۷۳ میلیارد وارد روستاها شد و ۶۱ میلیارد تومان هم برای شهر ماند که به سرانجام رساندن این پرونده حاصل زحمات و تلاش های شبانه روزی شهرداری و شورا بود که به جز حوزه ی قضایی شهرستان، هیچ فرد سیاسی نمی‌تواند ادعای کند که نقشی در این پرونده داشته است.

مشیری با بیان اینکه علاوه بر واریز ۱۳۴ میلیارد تومان به بهمئی که این رقم برای سال ۹۳ تا ۹۶ بود، اضافه کرد: در حال رایزنی برای واریز حق آلایندگی سال های بعد از این چند سال که واریز نشد هم هستیم.

شهردار شهر لیکک عنوان کرد: اقدام بی نظیری که در پرونده حق آلایندگی بهمئی صورت گرفت این بود که با تلاش های فراوان، مسئولان خوزستان تعهد و امضاء کردند که سالانه حق آلایندگی به شهرستان بهمئی واریز شود.

برگزاری نشست خبری شهردار و شورای شهر لیکک: در بحث آلایندگی هیچ فرد سیاسی دخالت نداشته است/ اگر روزی در جایی سمتی بگیرم حتما شهردار فعلی را به عنوان یکی از مدیران خود انتخاب خواهم کرد/ در حال بررسی مکانی برای چهارشنبه بازار هستیم/ برگزاری جلسه روسای بانک ها با حضور خبرنگاران و مطالبه گران در روزهای آینده

وی در ادامه به فضای سبز اشاره کرد و گفت: پارک بانوان را که نیمه تمام بود، تکمیل و افتتاح کردیم و دو پارک محله ای دیگر در حال آماده سازی هستند که به زودی تحویل مردم داده می‌شوند.

مشیری افزود: سنگ فرق در شهر لیکک بیش از ۴ هزار متر مربع انجام شده است.

شهردار شهر لیکک بیان داشت: احداث ۴ کانال سیلاب را داشتیم که در فصل زمستان در بحث آبگرفتگی مشکلی نخواهیم داشت.

وی افزود: احداث روشنایی خیابان ها از ورودی ( روستای قبر قیصر ) تا خروجی شهر ( اداره برق) انجام شد و روشنایی خیابان های دانشجو و رهبری را هم انجام دادیم.

وی در بحث حمل و نقل های شهرداری گفت: یک ماشین آتش نشانی و لودر به شهرداری شهر لیکک اضافه شد.

شهردار شهر لیکک عنوان کرد: بازسازی گلزار شهدای گمنام را که یک فضای فرهنگی و معنوی است را در برنامه قرار دادیم که کارهای اولیه ی آن انجام شد و در حال اتمام فاز آخر هستیم.

وی در بحث جدول کشی گفت: در این مدت سه سال جدول کشی به طول ۷ هزار متر مربع انجام شد و همچنین نصب تابلوی های خیابان را هم انجام دادیم.

مشیری در خصوص تعطیلی چهارشنبه بازار هم گفت: به دلیل اینکه چهارشنبه بازار در مکان مناسبی قرار نداشت و گلایه هایی را هم در پی داشت آن را تعطیل و در حال بررسی هستیم تا مکان مناسبی را برای آن در نظر بگیریم.

وی در پایان گذری به استخدامی ها زد و به آنچه در فضای مجازی گفته می شود، واکنش نشان کرد و گفت: استخدامی در چارت اداری شهرداری و قرارداد با شهرداری باید از طریق سازمان استخدامی و آزمون انجام شود، اما آنچه استخدام شد زیر مجموعه پیمانکار و طرح های در دست اجرای شهرداری هستند که زیر نظر پیمانکار قرار دارند.

در ادامه هم هر کدام از اعضای شورای شهر در خصوص عملکرد شورا و شهرداری به ایراد سخن پرداختند.

عبدالرضا شجاعی نسب رئیس شورای شهر هم در این جلسه گفت: نسبت به هر اتفاقی که برای مردم می افتد بی تفاوت نیستیم و در سکوت خبری کارها را دنبال و دلسوزانه پیگیری می کنیم و تا به حال هیچ اداره ای از گزند ما در امان نبوده است.

برگزاری نشست خبری شهردار و شورای شهر لیکک: در بحث آلایندگی هیچ فرد سیاسی دخالت نداشته است/ اگر روزی در جایی سمتی بگیرم حتما شهردار فعلی را به عنوان یکی از مدیران خود انتخاب خواهم کرد/ در حال بررسی مکانی برای چهارشنبه بازار هستیم/ برگزاری جلسه روسای بانک ها با حضور خبرنگاران و مطالبه گران در روزهای آینده

وی ادامه داد: با توجه به اینکه انتقادات زیادی نسبت به عملکرد بانک ها در شهرستان وجود دارد، در حال رایزنی هستیم تا روسای بانک ها را دعوت و با حضور خبرنگاران و مطالبه گران از آنها پرسش و پاسخ داشته باشیم.

در ادامه رضا بنیادداشت دیگر عضو شورای شهر لیکک گفت: تمامی کارهای انجام شده در شهر لیکک ماحصل تعامل خوب شهرداری و شورای شهر است و ان شاالله همین رویه را هم تا پایان شورا دنبال خواهیم کرد.

محسن کوکب نژاد عضو دیگر شورای شهر لیکک با تبریک روز خبرنگار، خطاب به آنها گفت: تا زمانی که از خبری اطلاع دقیقی نداشته باشید آن را درج نکنید.

وی در بحث کمک های شهرداری و شورا هم گفت: در این مدت کمک های به شهروندان داشتیم و با هزینه شهرداری ۵۱ نفر از افراد را که معتاد به مواد مخدر بودند به کمپ ها فرستادیم.

وی با تمجید از شهردار گفت: اگر زمانی در جایی سمتی بگیرم حتماً وی را به عنوان یکی از مدیران خود انتخاب خواهم کرد.

در ادامه نوبت به جمشید زکی نژاد دیگر عضو شورا رسید.

وی با تبریک روز خبرنگار، گفت: مسئولیت شما فراتر از چیزی است که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم.

زکی نژاد ادامه داد: در کار خبر و اطلاع رسانی تحت تأثیر هیچ فرد و گروه و اداره ای قرار نگیرید و طبق وجدان خبررسانی کنید و در قلم زدن انصاف را رعایت و تبعیض قائل نشوید.

وی در پایان در مورد عملکرد شورا و شهرداری گفت: تا جایی که در توان داشتیم کار کردیم و ان شاالله تا پایان عمر شورا و شهرداری هم به خدمت رسانی ادامه خواهیم داد.

در پایان جلسه با اهدای لوح تقدیر و سپاس از خبرنگاران تجلیل شد.

برگزاری نشست خبری شهردار و شورای شهر لیکک: در بحث آلایندگی هیچ فرد سیاسی دخالت نداشته است/ اگر روزی در جایی سمتی بگیرم حتما شهردار فعلی را به عنوان یکی از مدیران خود انتخاب خواهم کرد/ در حال بررسی مکانی برای چهارشنبه بازار هستیم/ برگزاری جلسه روسای بانک ها با حضور خبرنگاران و مطالبه گران در روزهای آینده برگزاری نشست خبری شهردار و شورای شهر لیکک: در بحث آلایندگی هیچ فرد سیاسی دخالت نداشته است/ اگر روزی در جایی سمتی بگیرم حتما شهردار فعلی را به عنوان یکی از مدیران خود انتخاب خواهم کرد/ در حال بررسی مکانی برای چهارشنبه بازار هستیم/ برگزاری جلسه روسای بانک ها با حضور خبرنگاران و مطالبه گران در روزهای آینده برگزاری نشست خبری شهردار و شورای شهر لیکک: در بحث آلایندگی هیچ فرد سیاسی دخالت نداشته است/ اگر روزی در جایی سمتی بگیرم حتما شهردار فعلی را به عنوان یکی از مدیران خود انتخاب خواهم کرد/ در حال بررسی مکانی برای چهارشنبه بازار هستیم/ برگزاری جلسه روسای بانک ها با حضور خبرنگاران و مطالبه گران در روزهای آینده برگزاری نشست خبری شهردار و شورای شهر لیکک: در بحث آلایندگی هیچ فرد سیاسی دخالت نداشته است/ اگر روزی در جایی سمتی بگیرم حتما شهردار فعلی را به عنوان یکی از مدیران خود انتخاب خواهم کرد/ در حال بررسی مکانی برای چهارشنبه بازار هستیم/ برگزاری جلسه روسای بانک ها با حضور خبرنگاران و مطالبه گران در روزهای آینده برگزاری نشست خبری شهردار و شورای شهر لیکک: در بحث آلایندگی هیچ فرد سیاسی دخالت نداشته است/ اگر روزی در جایی سمتی بگیرم حتما شهردار فعلی را به عنوان یکی از مدیران خود انتخاب خواهم کرد/ در حال بررسی مکانی برای چهارشنبه بازار هستیم/ برگزاری جلسه روسای بانک ها با حضور خبرنگاران و مطالبه گران در روزهای آینده برگزاری نشست خبری شهردار و شورای شهر لیکک: در بحث آلایندگی هیچ فرد سیاسی دخالت نداشته است/ اگر روزی در جایی سمتی بگیرم حتما شهردار فعلی را به عنوان یکی از مدیران خود انتخاب خواهم کرد/ در حال بررسی مکانی برای چهارشنبه بازار هستیم/ برگزاری جلسه روسای بانک ها با حضور خبرنگاران و مطالبه گران در روزهای آینده برگزاری نشست خبری شهردار و شورای شهر لیکک: در بحث آلایندگی هیچ فرد سیاسی دخالت نداشته است/ اگر روزی در جایی سمتی بگیرم حتما شهردار فعلی را به عنوان یکی از مدیران خود انتخاب خواهم کرد/ در حال بررسی مکانی برای چهارشنبه بازار هستیم/ برگزاری جلسه روسای بانک ها با حضور خبرنگاران و مطالبه گران در روزهای آینده برگزاری نشست خبری شهردار و شورای شهر لیکک: در بحث آلایندگی هیچ فرد سیاسی دخالت نداشته است/ اگر روزی در جایی سمتی بگیرم حتما شهردار فعلی را به عنوان یکی از مدیران خود انتخاب خواهم کرد/ در حال بررسی مکانی برای چهارشنبه بازار هستیم/ برگزاری جلسه روسای بانک ها با حضور خبرنگاران و مطالبه گران در روزهای آینده برگزاری نشست خبری شهردار و شورای شهر لیکک: در بحث آلایندگی هیچ فرد سیاسی دخالت نداشته است/ اگر روزی در جایی سمتی بگیرم حتما شهردار فعلی را به عنوان یکی از مدیران خود انتخاب خواهم کرد/ در حال بررسی مکانی برای چهارشنبه بازار هستیم/ برگزاری جلسه روسای بانک ها با حضور خبرنگاران و مطالبه گران در روزهای آینده برگزاری نشست خبری شهردار و شورای شهر لیکک: در بحث آلایندگی هیچ فرد سیاسی دخالت نداشته است/ اگر روزی در جایی سمتی بگیرم حتما شهردار فعلی را به عنوان یکی از مدیران خود انتخاب خواهم کرد/ در حال بررسی مکانی برای چهارشنبه بازار هستیم/ برگزاری جلسه روسای بانک ها با حضور خبرنگاران و مطالبه گران در روزهای آینده

نظر جدید
پربازدیدها