شنبه، 20 مرداد 1403 00:00 کد مقاله : 14030520001
سیروس بزمی
دیدار اعضای اصلی و شورای مرکزی قرارگاه جهادی حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بهمئی با فرماندار این شهرستان + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب،  اعضای اصلی و شورای مرکزی قرارگاه جهادی حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بهمئی با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.
در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام عبدالله جلیل پور دبیر قرارگاه، با تقدیر و تشکر از زحمات سلمان تاج الدینی مسئول پیشین قرارگاه، گفت: در فاز اول از عملکرد قرارگاه، شناسایی ۱۲ پهنه انجام گرفت.

دیدار اعضای اصلی و شورای مرکزی قرارگاه جهادی حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بهمئی با فرماندار این شهرستان + جزئیات
 وی افزود: در این شناسایی، مشکلات اصلی پهنه ها مشخص گردید.
جلیل پور ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که در سطح کشور و تغییر و تحولاتی که در قرارگاه بوجود آمده است، توقف چند ماه ای در تمامی قرارگاه های سراسر کشور بوجود آمد.
دبیر قرارگاه جهادی حضرت ولیعصر (عج) شهرستان گفت: این قرارگاه در شهرستان بهمئی جزو سه قرارگاه برتر کشوری برای شناسایی مناطق هدف بود.
وی در پایان گفت: امیدواریم که با مدیریت جدید بتوانیم بیش از پیش در جهت پیشرفت منطقه گام برداریم.
در ادامه سعید دست باز مسئول جدید قرارگاه با تقدیر و تشکر از زحمات مسئول پیشین و دیگر عواملی که در این قرارگاه زحمت کشیدند، گفت: از تمامی ظرفیت های فرهنگی در شهرستان دعوت کردیم که در قرارگاه کمک کار ما باشند و ان شاالله در همین هفته سازماندهی نیروها انجام خواهد گرفت.

دیدار اعضای اصلی و شورای مرکزی قرارگاه جهادی حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بهمئی با فرماندار این شهرستان + جزئیات
وی گفت: اعضای قرارگاه در بحث شناسایی مناطق هدف به بهترین شکل کار کردند و در بحث جمع آوری آمار و ارقام مربوط به مشکلات پهنه ها، در سطح کشور بی نظیر بودیم.

دست باز افزود: در سال گذشته بالغ بر ۳ میلیارد تومان از طریق قرارگاه وارد شهرستان شده است که توانستیم در جاهای مختلف و در مباحث فرهنگی و دیگر مباحث آنها را هزینه کنیم.

وی در پایان گفت: این قول را می دهیم که در کنار دوستان به مسیر ادامه دهیم و از تمامی ظرفیت ها و پیشنهادات هم در جهت پیشرفت اهداف قرارگاه استفاده کنیم.
در ادامه هر کدام از اعضا نظرات خود را در خصوص قرارگاه بیان کردند.
در پایان جلسه، نوبت به فرماندار رسید.
علی محمدی در ابتدای صحبت های خود با تقدیر و تشکر از زحمات مسئول پیشین قرارگاه و آرزوی موفقیت برای مسئول جدید، گفت: با همکاری، همدلی، کار گروهی و به دور از مسائل قومی و جناحی کارها را به پیش ببرید و فعالیت داشته باشید.

دیدار اعضای اصلی و شورای مرکزی قرارگاه جهادی حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بهمئی با فرماندار این شهرستان + جزئیات
وی افزود: هر فردی در هر جایگاهی که قرار گرفته است باید مورد حمایت دیگر افراد قرار گیرد تا بتواند به خوبی کار کند.
وی در این خصوص گفت: سنگ اندازی و مانع شدن در هر جایی قابل قبول نیست و با همدلی است که می توان به اهداف دست یافت.
محمدی در ادامه گفت: با شناختی که از قرارگاه دارم، اگر در کنار هم به خوبی کار کنید، مطمئناً نتایج خوبی برای شهرستان خواهد داشت.
فرماندار شهرستان در خصوص مردم شهرستان بهمئی گفت: مردم بهمئی مردمان مطالبه گری هستند و نمره ی بالایی در مطالبه گری دارند.
وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای این قرارگاه گفت: یکی از  کمبودهایی که دولت شهید رئیسی در طول دوران خدمت خود داشته، این بوده که علی رغم کارهای بزرگی که انجام داده، ولی از یک رسانه ی قوی برخوردار نبوده است و در بحث قرارگاه از ظرفیت رسانه در شهرستان به خوبی استفاده کنید تا بتوانید خدمات خود را به مردم گزارش دهید.

دیدار اعضای اصلی و شورای مرکزی قرارگاه جهادی حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بهمئی با فرماندار این شهرستان + جزئیات دیدار اعضای اصلی و شورای مرکزی قرارگاه جهادی حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بهمئی با فرماندار این شهرستان + جزئیات دیدار اعضای اصلی و شورای مرکزی قرارگاه جهادی حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بهمئی با فرماندار این شهرستان + جزئیات دیدار اعضای اصلی و شورای مرکزی قرارگاه جهادی حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بهمئی با فرماندار این شهرستان + جزئیات دیدار اعضای اصلی و شورای مرکزی قرارگاه جهادی حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بهمئی با فرماندار این شهرستان + جزئیات دیدار اعضای اصلی و شورای مرکزی قرارگاه جهادی حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بهمئی با فرماندار این شهرستان + جزئیات دیدار اعضای اصلی و شورای مرکزی قرارگاه جهادی حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بهمئی با فرماندار این شهرستان + جزئیات دیدار اعضای اصلی و شورای مرکزی قرارگاه جهادی حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بهمئی با فرماندار این شهرستان + جزئیات دیدار اعضای اصلی و شورای مرکزی قرارگاه جهادی حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بهمئی با فرماندار این شهرستان + جزئیات دیدار اعضای اصلی و شورای مرکزی قرارگاه جهادی حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بهمئی با فرماندار این شهرستان + جزئیات دیدار اعضای اصلی و شورای مرکزی قرارگاه جهادی حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بهمئی با فرماندار این شهرستان + جزئیات دیدار اعضای اصلی و شورای مرکزی قرارگاه جهادی حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بهمئی با فرماندار این شهرستان + جزئیات دیدار اعضای اصلی و شورای مرکزی قرارگاه جهادی حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بهمئی با فرماندار این شهرستان + جزئیات دیدار اعضای اصلی و شورای مرکزی قرارگاه جهادی حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بهمئی با فرماندار این شهرستان + جزئیات دیدار اعضای اصلی و شورای مرکزی قرارگاه جهادی حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بهمئی با فرماندار این شهرستان + جزئیات دیدار اعضای اصلی و شورای مرکزی قرارگاه جهادی حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بهمئی با فرماندار این شهرستان + جزئیات

نظر جدید
پربازدیدها