جمعه، 12 مرداد 1403 00:00 کد مقاله : 14030512001
سیروس بزمی
در نشست خبری با مدیر اداره بهزیستی شهرستان بهمئی مطرح شد: میزان پایین مشارکت خیرین برای کمک به جامعه ی هدف/ مدیران شهرستان به وظایف خود در زمینه ی مناسب سازی عمل کنند

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، نشست خبری مدیر اداره بهزیستی با خبرنگاران این شهرستان برگزار گردید.

فرشاد جاویدی در ابتدای این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خبرنگاران در شهرستان، گفت: خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند و شما خبرنگاران در شهرستان به خوبی دارید به وظایف خود عمل می کنید.

در نشست خبری با مدیر اداره بهزیستی شهرستان بهمئی مطرح شد: میزان پایین مشارکت خیرین برای کمک به جامعه ی هدف/ مدیران شهرستان به وظایف خود در زمینه ی مناسب سازی عمل کنند

وی گفت: با توجه به اینکه جامعه ی هدف ما افراد بی بضاعتی هستند و به لحاظ جسمی دچار مشکلاتی می باشند، متأسفانه با این وجود در شهرستان بهمئی میزان مشارکت اجتماعی و خیرین در سطح خوبی نیست.

جاویدی در ادامه ی این بحث، خواستار مشارکت خیرین برای کمک به جامعه ی هدف بهزیستی شد.

مدیر اداره بهزیستی شهرستان بهمئی افزود: مناسب سازی و دسترس‌پذیری فضای شهری شامل معابر عمومی، ادارات، دستگاه ها در کمیته مناسب‌سازی و کارگروه‌های مربوط، به صورت متناوب در حال پیگیری است.

وی با تاکید بر اهمیت مناسب‌سازی محیطی و شهری افزود: مناسب سازی تنها در بحث فضای فیزیکی شهری و معابر نیست، بلکه علاوه بر فضاهای مذکور، ناوگان حمل و نقل شهری و مناسب‌سازی فرهنگی نیز شامل این موضوع می‌شود.

وی در این خصوص ادامه داد: مکاتباتی با ادارات و سازمان‌ها داشته ایم و امیدواریم که ادارات و نهادها در سطح شهرستان به وظیفه‌ی خود در مناسب سازی عمل کنند.

جاویدی در پایان گفت: شهری دوستدار معلول است که بدون هیچ‌گونه مانعی برای زندگی این افراد، مناسب باشد و موانع مختلفی می‌تواند در زندگی روزمره معلولان خلل ایجاد کند که از جمله آن‌ها می‌توان به موانع فیزیکی، معماری، اطلاعات و ارتباطات، نگرشی و فرهنگی و فناوری اشاره کرد.

در نشست خبری با مدیر اداره بهزیستی شهرستان بهمئی مطرح شد: میزان پایین مشارکت خیرین برای کمک به جامعه ی هدف/ مدیران شهرستان به وظایف خود در زمینه ی مناسب سازی عمل کنند در نشست خبری با مدیر اداره بهزیستی شهرستان بهمئی مطرح شد: میزان پایین مشارکت خیرین برای کمک به جامعه ی هدف/ مدیران شهرستان به وظایف خود در زمینه ی مناسب سازی عمل کنند در نشست خبری با مدیر اداره بهزیستی شهرستان بهمئی مطرح شد: میزان پایین مشارکت خیرین برای کمک به جامعه ی هدف/ مدیران شهرستان به وظایف خود در زمینه ی مناسب سازی عمل کنند در نشست خبری با مدیر اداره بهزیستی شهرستان بهمئی مطرح شد: میزان پایین مشارکت خیرین برای کمک به جامعه ی هدف/ مدیران شهرستان به وظایف خود در زمینه ی مناسب سازی عمل کنند در نشست خبری با مدیر اداره بهزیستی شهرستان بهمئی مطرح شد: میزان پایین مشارکت خیرین برای کمک به جامعه ی هدف/ مدیران شهرستان به وظایف خود در زمینه ی مناسب سازی عمل کنند

نظر جدید
پربازدیدها