دوشنبه، 28 فروردین 1402 00:00 کد مقاله : 14020128001
سیروس بزمی
سند سازی املاک و مدارس آموزش و پرورش شهرستان بهمئی + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، از تعداد حدود ۶۰ ملک و فضای آموزشی متعلق به آموزش و پرورش با متراژ تقریبی ۱۰۰ هزار متر مربع طی ۶ روز کاری در تمام نقاط شهرستان بهمئی جهت تشکیل پرونده و صدور سند نقشه برداری شد.

به گفته ی مهدی احمدی زاده نماینده حقوقی آموزش و پرورش جهت حفظ و صیانت حقوق بیت المال از املاک و فضاهای آموزشی قدیمی  در معرض تخریب و رها شده در روستاهای دور افتاده نیز نقشه برداری  صورت گرفت که این مهم با کمک و مساعدت اهالی روستا ،معتمدین و فرهنگیان صورت گرفت.

احمدی زاده افزود: چندین مورد زمین اهدایی نیز طی این چند روز توسط مالکین و اهالی روستا ها جهت احداث فضای آموزش صورت جلسه و جانمایی شد ک جا دارد از خیرین و مالکین محترم که با اهدای زمین به فضای آموزشی جهت پیشرفت فرهنگ و آموزش شهرستان اقدام می کنند تقدیر و تشکر کرد.

سند سازی املاک و مدارس آموزش و پرورش شهرستان بهمئی + جزئیات سند سازی املاک و مدارس آموزش و پرورش شهرستان بهمئی + جزئیات سند سازی املاک و مدارس آموزش و پرورش شهرستان بهمئی + جزئیات سند سازی املاک و مدارس آموزش و پرورش شهرستان بهمئی + جزئیات سند سازی املاک و مدارس آموزش و پرورش شهرستان بهمئی + جزئیات

نظر جدید
پربازدیدها