چهارشنبه، 26 بهمن 1401 00:00 کد مقاله : 14010205001
سید یعقوب رضوی
نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی پیرامون بررسی مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه باتوجه به فصل تابستان، گرمای شدید، تنش آبی روستاها، در خصوص پایدار بو ...
نشست حاج ابراهیم متینیان با وزیر نیرو

🔰در راستای توسعه و تحول حوزه انتخابیه صورت گرفت

 

🟡نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی پیرامون بررسی مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه باتوجه به فصل تابستان، گرمای شدید، تنش آبی روستاها و در خصوص پایدار بودن شبکه و رفع مشکلات، تسریع در اجرای طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری و لزوم تامین آب مورد نیاز این طرح، جلوگیری از برداشت آب از سرشاخه های کارون، مخالفت طرح پیرامون مارون۲، تعیین و تکلیف سیکل ترکیبی با علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو دیدار و به گفت‌وگو پرداخت.

 

☑️ضرورت نوسازی شبکه های توزیع برق حوزه انتخابیه برای پایداری شبکه و اتخاذ تدابیر لازم جهت جلوگیری از خاموشی ‌های برق در فصل تابستان، توسعه ظرفیت تولید برق در حوزه انتخابیه برای جبران بخشی از نیاز برق استان، اصلاح تعرفه برق مصارف خانگی در دو شهرستان و محاسبه براساس الگوی مصرف برق در مناطق گرمسیری و همچنین لزوم اصلاح آب بهای مصرفی کشاورزان در راستای حمایت از تولید از دیگر مسائل مطرح شده توسط حاج ابراهیم متینیان بود که مورد موافقت وزیر نیرو قرار گرفت و دستورات لازم نیز از مقام عالی وزارت اخذ شد.

 

متینیان در پایان از حسن توجه دولت سیزدهم و به ویژه وزارت نیرو به مناطق محروم استان خوزستان قدردانی کرد. محرابیان وزیر نیرو نیز ضمن تشکر از تلاش های حاج ابراهیم متینیان، در خصوص پیگیری درخواست ‌های نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر قول مساعد داد.

نظر جدید
پربازدیدها