شنبه، 15 آبان 1400 00:00 کد مقاله : 14000815002
سیروس بزمی
میزان این تسهیلات 50 میلیون تومان، با بازپرداخت سه ساله و با یک ضامن به صورت آنی و کسر از حقوق در نظر گرفته‌ شده است.
اعطای تسهیلات ۱۰میلیارد تومانی به فرهنگیان شهرستان بهمئی/شهرستان بهمئی پیشتاز تسهیلات به فرهنگیان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از اعطای تسهیلات ۱۰ میلیارد تومانی به فرهنگیان این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، غلامعلی مویدی در این رابطه گفت: با پیگیری های مستمر از طریق مدیر امور شعب خوزستان و همچنین استان کهگیلویه و بویراحمد، توانستیم جهت رفاه حال همشهریان و فرهنگیان مبلغ ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به صورت آنی جذب و در اختیار جامعه فرهنگیان شهرستان بهمئی قرار دهیم.

وی افزود: طبق توافقات صورت گرفته بین آموزش‌ و پرورش شهرستان بهمئی و بانک ملی بهبهان،  فرهنگیان می توانند در فاز اول تا سقف 50 میلیون تومان تسهیلات آنی دریافت کنند و تلاش ما بر این است که جهش خوبی در حوزه جذب اعتبار برای فرهنگیان شهرستان بهمئی قرار دهیم.

مویدی اظهار کرد: میزان این تسهیلات 50 میلیون تومان، با بازپرداخت سه ساله و با یک ضامن به صورت آنی و کسر از حقوق در نظر گرفته‌ شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی خاطر نشان کرد: شهرستان بهمئی در بین تمام شهرستان های استان کهگیلویه وبویر احمد پیشتاز تسهیلات آنی به فرهنگیان می باشد و این حرکت بزرگ در جهت صیانت از کرامت و تکریم فرهنگیان عزیز این شهرستان انجام گرفته است.

وی گفت: جا دارد از زحمات جناب اقای دکتر مونسان معاون بانک ملی کشور و جناب اقای بهکار مرام مدیر شعب استان خوزستان و جناب اقای دانش اموز مدیر شعب کهگیلویه و بویراحمد وجناب اقای گلابی مدیر حوزه بهبهان جهت فراهم آوردن این تسهیلات به فرهنگیان شهرستان بهمئی تقدیر و تشکر کنیم.

عطای تسهیلات ۱۰میلیارد تومانی به فرهنگیان شهرستان بهمئی/شهرستان بهمئی پیشتاز تسهیلات به فرهنگیانعطای تسهیلات ۱۰میلیارد تومانی به فرهنگیان شهرستان بهمئی/شهرستان بهمئی پیشتاز تسهیلات به فرهنگیان

عطای تسهیلات ۱۰میلیارد تومانی به فرهنگیان شهرستان بهمئی/شهرستان بهمئی پیشتاز تسهیلات به فرهنگیان

نظر جدید
پربازدیدها