یکشنبه، 09 خرداد 1400 00:00 کد مقاله : 14000309002
امین روانان
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان در عرصه های مختلف به ویژه ورزش بر مدار توسعه، پیشرفت و ترقی قرار گرفته است.
کهگیلویه و بویراحمد در عرصه ورزش بر مدار توسعه قرار گرفته است

رهیافت جنوب : حسین کلانتری روز شنبه در آیین تجلیل از قهرمانان رشته های ورزشی کاراته و تیراندازی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: چند سال اخیر تحولات ارزنده ای در تمامی حوزه های این استان ایجاد شده که در عرصه ورزش تا حدودی چشمگیرتر بوده است. 

وی افزود: کسب نشان و مقام از سوی ورزشکاران رشته های مختلف کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های ملی و بین المللی نقش مؤثری در معرفی هر چه بیشتر استان و توجه مسؤولان اجرایی کشور به آن دارد. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این استان در رشته های ورزشی تیمی و انفرادی پیشرفت های قابل قبولی در سال های اخیر داشته که مایه غرور، افتخار و مباهات مردم و مسؤولان اجرایی استان است.    

کلانتری عنوان کرد: ورزشکاران رشته های تیمی و انفرادی کهگیلویه و بویراحمد نیاز به حمایت و پشتیبانی بیشتری از سوی متولیان استانی و کشوری دارند. 

وی ابراز داشت: مسؤولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد آماده حمایت و پشتیبانی لازم از ورزشکاران رشته های تیمی و انفرادی این استان هستند و از هیچ تلاشی نیز دریغ نخواهند کرد.  

قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان، داوران و کادر اجرایی ۲ هیأت ورزشی کاراته و تیراندازی کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل شدند. 

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف افزون بر ۵۰ هزار نفر است. 

نظر جدید
پربازدیدها