پنج شنبه، 02 اردیبهشت 1400 00:00 کد مقاله : 14000202003
سیروس بزمی
حضور مخلصانه سپاه و بسیج در حوادث غیرمترقبه ای همچون سیل و زلزله و سازماندهی گروه های جهادی برای رفع محرومیت از چهره مناطق محروم، نمونه هایی از کارنامه درخشان سپاه در این ...
پیام تبریک فرمانده بسیج سپاه ناحیه بهمئی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، سرگرد علی محمدی فرمانده بسیج سپاه ناحیه بهمئی در پیامی دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام وی به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم 

انقلابی علاوه بر تقویت و توسعه توان دفاعی کشور و ایجاد قدرت برتر دفاعی در منطقه، با تکیه بر نیروی لایزال مردمی و بسیج همه ظرفیت های خود، در عرصه های سازندگی، اجتماعی و تقویت توان علمی، منشأ خدمات شایانی به ملت عزیز ایران اسلامی بوده است.

حضور مخلصانه سپاه و بسیج در حوادث غیرمترقبه ای همچون سیل و زلزله و سازماندهی گروه های جهادی برای رفع محرومیت از چهره مناطق محروم، نمونه هایی از کارنامه درخشان سپاه در این روزهاست و اخیرا نیز در بحران کرونا در عرصه سلامت با تمامی ظرفیت های خود، پرتوان تر از قبل به میدان آمده و در خط مقدم خدمت رسانی به مردم فهیم و انقلابی است.

بی تردید امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح به عنوان نماد مقاومت، جهاد مخلصانه و مظهر راستین مبارزه با تروریسم و جریانات انحرافی، با صلابت و اقتدار مثال زدنی به پشتوانه ای بزرگ برای این نظام و تکیه گاهی بزرگ برای مردم تبدیل شده است.

خدای بزرگ را شاکریم مجموعه دفاعی کشور به ویژه این نهاد انقلابی و مردمی با الهام از وصایای جاودان امام راحل (ره) و تحت فرامین و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله‌العالی) با اشراف اطلاعاتی بر تحولات منطقه‌ای و تحرکات قدرت‌های فرامنطقه‌ای، راهبرد ظرفیت‌افزایی دفاعی و ارتقاء قدرت آفندی و بازدارنده برای مقابله با تهدیدات احتمالی عملی علیه میهن اسلامی را مصمم‌تر و پویاتر از گذشته در حوزه‌های زمینی، دریایی و هوافضا در دستور کار خود داشته و با آمادگی‌های همه‌جانبه خود، هرگونه خطای محاسباتی دشمنان را با پاسخ قاطع، سخت و پشیمان‌کننده روبه‌رو خواهند ساخت. 

 

نظر جدید
پربازدیدها