سه شنبه، 24 فروردین 1400 00:00 کد مقاله : 14000124002
امین روانان
شرکت فولاد اکسین خوزستان ، هیأت مدیره این شرکت با تکریم خدمات مهندس امین ابراهیمی که به عنوان مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان منصوب شده بود مهندس امین آسیابان را به عنوان سرپ ...
سرپرست شرکت فولاد اکسین معرفی شد

به گزارش رهیافت جنوب؛ به نقل از روابط عمومی شرکت در این جلسه که با حضور تمامی اعضای هیات مدیره برگزار گردید.

 دکتر غلامحسین انصاریان رئیس هیأت مدیره با اشاره به تلاش های صورت گرفته در شرکت که منجر به خارج شدن اکسین از بحران و تبدیل به یکی از شرکت های برتر فولادی کشور، ابراز امیدواری کرد که مسیر طی شده کماکان تداوم داشته باشد.


وی با اشاره به اینکه ما بیش از 1800 میلیارد تومان بدهی معادل 135 هزار تن ورق که از سالیان گذشته بجای مانده بود را تسویه کردیم و علاوه بر آن شرکت به سودآوری خوبی رسید که این دستاوردها باعث شد برخلاف گذشته این بار مدیرعامل فولاد خوزستان را از اکسین انتخاب کنند.

دکتر انصاریان همچنین با اشاره به اینکه مهندس آسیابان از جنس کارکنان و از بدنه شرکت است و با حضور در بخش های تولید و بازرگانی تجربه خوبی در زمینه های مختلف دارد ابراز امیدواری کرد با افزایش همدلی و همراهی میان مدیران و کارکنان رویه دو سال گذشته تداوم یابد.

همچنین در این مراسم امین ابراهیمی عضو هیأت مدیره شرکت با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دو سال گذشته گفت: در کنار امر تولید ما حوزه منابع انسانی و معیشت پرسنل را اولویت اصلی خود قرار دادیم و تلاش کردیم با بهبود شرایط شغلی خط تولید و نیروهای پیمانکاری انگیزه را در بخش صف افزایش دهیم. طرح طبقه بندی مشاغل در چند روز اینده اجرا خواهد شد و طرح مشاغل سخت و زیان آور هم مراحل نهایی خود را طی می کند.

سرپرست شرکت فولاد اکسین معرفی شد

وی همچنین با بیان اینکه انتصاب صورت گرفته شرکت فولاد خوزستان حاصل اتفاقات خوب اکسین است گفت: در 6 ماه گذشته مسیر همراهی دو شرکت در دست انداز قرار گرفت ولی با اتفاقات جدید آینده نوید روزهای بهتری برای همراهی دو شرکت می دهد.

در این جلسه دکتر جنتی و مهندس ایزدیان اعضای هیأت مدیره و مهندس خوشبین فر  نائب رئیس هیأت مدیره شرکت طی سخنانی با تقدیر از زحمات مهندس ابراهیمی و تبریک انتصابات رخ داده در شرکت بر همدلی کارکنان و همبستگی در هیات مدیره تاکید کردند.

در پایان این جلسه مهندس آسیابان با تشکر از اعتماد سهامداران و هیأت مدیره بر تداوم راهی که اغاز شده تاکید کرد.

لازم بذکر مهندس آسیابان دارای مدرک مهندسی متالوژی و در حال حاضر در حال گذراندن پایان نامه کارشناسی ارشد می باشد. وی پیش از این به عنوان مدیر ارشد تولید و معاونت فنی و بهره برداری شرکت و در سال های اخیر با توسعه تولید محصولات نفتی به عنوان مدیر پروژه ورقهای API و آلیاژی مشغول به خدمت بوده است.

نظر جدید
پربازدیدها