شنبه، 16 اسفند 1399 00:00 کد مقاله : 13991216002
امین روانان
استقلال در خط دفاع مرادمند، دانشگر، یزدانی و عارف غلامی را در اختیار دارد اما مدافعان این تیم در این فصل موفق ظاهر نشدند.
اولین خرید مجیدی در استقلال/ مدافع جنجالی آبی‌پوش می‌شود

 رهیافت جنوب "فرهاد مجیدی دیروز اعلام کرد به تمام بازیکنانی که در این فصل در این تیم حضور داشته‌اند نیاز دارد و لیست خروجی برای نیم فصل دوم ندارد. سرمربی استقلال اگرچه در جمع بازیکنان این تیم اعلام کرده استقلال این فصل تیم  پرمهره ای است که در هر پست دو بازیکن خوب در اختیار دارد اما شنیده می‌شود او به دنبال بازگرداندن مدافعی است که اعتقاد ویژه‌ای به آن دارد.

شاهین طاهرخانی مدافع سابق استقلال که ابتدای فصل به دلیل عدم اعتقاد فکری تصمیم  به جدایی از جمع آبی‌ها گرفت و راهی پیکان شد با بازگشت مجیدی در آستانه حضور دوباره در استقلال است.

طاهرخانی تا مرز یاغی شدن هم پیش رفت اما درنهایت رقم بالای درخواستی او باعث شد تا سرخ‌ها قید او را بزنند. هر چند او بعد از پیوستن به پیکان در شب آخر نقل و انتقالات در این تیم هم به بازی گرفته نشد.

با این همه مجیدی به این بازیکن اعتقاد خاصی دارد. او در اولین دربی دوران مربیگری خود طاهرخانی را در ترکیب اصلی استقلال قرار داد و این بازیکن حتی در لیگ قهرمانان آسیا در زمان مجیدی به میدان رفت.

نظر جدید
پربازدیدها