چهارشنبه، 17 دی 1399 00:00 کد مقاله : 13991017009
امین روانان
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بالگرد امدادی استان بهمن ماه سال جاری در مرکز استان جهت پوشش حوادثی که نیاز به امداد هوایی دارند استقرار می یابد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دو خبر خوب برای هلا‌ل احمر استان خبر داد.

رهیافت جنوب :حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد با  کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در محل ساختمان صلح این جمعیت دیدار و گفتگو  کرد.

جهان بین مدیر عامل جمعیت هلال احمر کلانتری را در این دیدار همراهی کرد.

حسین کلانتری در این نشست به مواردی از جمله تاسیس و راه اندازی شعب یا دفاتر نمایندگی در شهرستان های لنده و مارگون، صدور مجوز قانونی جهت احداث پایگاه جوخانه محور مواصلاتی یاسوج به چرام در بخش سرفاریاب شهرستان چرام اشاره کرد و گفت: نیازمند تخصیص اعتبار جهت ادامه روند کار پروژه امدادی ،آموزشی ،اداری وتجاری جمعیت هلال احمر استان هستیم. 

استاندار خواستار اختصاص وسایل نقلیه امدادی و اداری و همچنین استقرار بالگرد در استان شد.

 کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر در پاسخ به درخواست های استاندار  یک دستگاه خودرو به استان اختصاص داد.

گفتنی است در این نشست مصوب شد در خصوص تخصیص اعتبار جهت پروژه ستاد در مرکز استان همکاری لازم انجام و همچنین در زمینه راه اندازی و تاسیس شعب لنده و مارگون پس از تعیین مکان مناسب جهت راه اندازی شعبه اقدام و مجوز آن صادر  شد.

همتی در خصوص پایگاه جوخانه قول مساعد داد و مقرر شد از سوی دو طرف در زمینه ساخت بصورت مشارکتی  انجام شود.

رئیس جمعیت هلال احمر به استاندار قول مساعد  داد که  بالگرد امدادی استان بهمن ماه سال جاری در مرکز استان جهت پوشش حوادثی که نیاز به امداد هوایی دارند استقرار می یابد  و کار امداد رسانی را از سر خواهد گرفت.

برچسب ها :
نظر جدید
پربازدیدها