یکشنبه، 07 دی 1399 00:00 کد مقاله : 13991007002
امین روانان
نشست شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی ...
موحد: هیئت بلندپایه وزارت کار به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

نشست شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده برگزار شد.
به گزارش رهیافت جنوب : بعد از ظهر امروز ( شنبه 6 دی ماه 99) سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در این نشست از سفر هیئت بلندپایه‌‌ای از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار داشت: امیدوارم که مسئولان برای حضور این مسئولان کشوری برنامه ریزی خوبی داشته باشند که حضور آنها برای رفاه حال مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به بهترین شکل استفاده شود.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به سفر هیئت بلندپایه وزارت کار به استان کهگیلویه و بویراحمد، تاکید کرد: دو کار بزرگ سرمایه‌گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور این مدیران کشوری انجام خواهد گرفت.

برچسب ها :
نظر جدید
پربازدیدها