یکشنبه، 07 دی 1399 00:00 کد مقاله : 13991007001
امین روانان
نشست شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار و با حضور سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در ساختمان دولت بر ...
قدردانی ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دکتر غریب‌پور و دکتر پناه

رهیافت جنوب :نشست شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار و با حضور سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در ساختمان دولت برگزار شد.
به گزارش رهیافت  حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رشد ۵۶ درصدی اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد در لایحه بودجه ۱۴۰۰، گفت: رشد این میزان از بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی است که میانگین رشد کل بودجه کشور ۲۰ درصد است.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اگر کسی می‌خواهد، انتقاد کند اما انصاف را هم مدنظر داشته باشد، گفت: نمایندگان استان در مجلس برای رشد بودجه استان زحمت کشیدند خودم ۱۰ جلسه در تهران گرفتم و ۲۶ مکاتبه با رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سایر وزارتخانه‌ها داشتم و نتیجه این جلسات افزایش اعتبارات استان در بودجه ۱۴۰۰ است.
 وی در بخشی از صحبت‌هایش گفت: نقش نیروهای ملی استان کهگیلویه و بویراحمد در توسعه استان بسیار کمک کار و مؤثر بوده‌اند و از جمله در حوزه پیشرفت معادن استان و به ویژه چرام مرهون خداداد غریب پور رئیس پیشین سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و در حوزه وزارت کار نیز غلام‌رضا پناه معاون توسعه و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قدم‌های مطلوبی برداشته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: خانم نیکمرام تلاش‌های زیادی در حوزه کار دارند که از این بانوی بزرگوار نیز تشکر می‌کنیم.

کلانتری نیز از رسول فرهادی مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد نیز تشکر کرد و گفت: رویدادهای مهمی در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال رقم خوردن هستند که از جمله آن‌ها عملیات احداث سد مخزنی آبریز در شهرستان کهگیلویه و موافقت دولت با تامین و پرداخت ۳۶۵ میلیارد تومان اعتبار برای ادامه احداث سد تنگ سرخ بوده است.

نظر جدید
پربازدیدها