چهارشنبه، 12 آذر 1399 00:00 کد مقاله : 13990912001
امین روانان
با هوشیاری و رصد کارکنان حراست نفت و گاز آغاجاری دو فقره سرقت کشف گردید.
سارقان گرفتار نگاه تیزبین حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری

به گزارش رهیافت جنوب ؛الله مراد کمایی رئیس حراست نفت و گاز آغاجاری ضمن اعلام این خبر بیان کرد؛طی چند روزگذشته عوامل اجرایی حراست طی عملیات کمین و بازرسی تعدادی سارق و خریدار تجهیزات سرقتی مربوط به میادین نفتی شامل لوله،فلورینگ و دیگر ادوات را دستگیر و تحویل مقامات قضایی دادند.

ایشان افزود؛در یک عملیات دیگر سارق باطری خودروها که از مدت ها پیش تعداد قابل توجهی از باطری های خودروی همکاران را سرقت نمودند شناسایی وبا هماهنگی کلانتری شهید همت تحویل مراجع قضایی نمودند.

شایان ذکر است شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري يكي از پنج شركت بهره برداري تابع شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب است كه راهبري عمليات توليد ، فرآورش و انتقال نفت و گاز را در 45 واحد عملياتي از هشت ميدان نفتي (آغاجاري، كرنج، پرنج ، پارسي ، رامشير، رگ سفيد1، پازنان1 و مارون) را با فعاليت 12 واحد بهره برداري، 8 كارخانه گاز و گاز مايع ،‌18  ايستگاه تقويت فشار و تزريق گاز،  4 واحد نمكزدايي را بر عهده دارد و 25%درصد نفت مناطق نفتخيز جنوب را توليد مي نمايد .
و بيش از 30% مايعات گازي خوراك پتروشيمي بندر امام خميني (ره) و توليد روزانه در حدود 11000 بشكه در روز نفتا بخشي از خوراك مورد نياز شركت پتروشيمي بوعلي را تامين مي كند.                                                                                                          
شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري با گستردگي 25 هزار كيلومتر مربع پراكندگي در نقاط كوهستاني و صعب العبور استانهاي خوزستان، كهگيلويه و بوير احمد و سواحل استان بوشهر قرار دارد .
اين شركت با توليد حدود20% نفت توليدي كشور سهم بسزايي را در توسعه و آباداني ايران اسلامي ايفا مي كند

نظر جدید
پربازدیدها