جمعه، 17 مرداد 1399 00:00 کد مقاله : 13990517011
مهرداد جهان خواه
راوند: پل آجم پس از 8 سال نیمه کاره رها شده و در این سفر دو روزه مقرر شد که تا پاییز به بهره برداری کامل برسد.جاده عشایری از منطقه بردکر به سمت روستای رودریش با همت مسئول ...
امام‌جمعه‌دیشموک؛حضورمسئولین‌ارشدشهرستان دربخش دیشموک نشان دهنده عزم جدی آنهابرای حل مشکلات مناطق محروم است

تقدیر خطیب جمعه دیشموک از اقدام انقلابی امام جمعه دهدشت/عزم جدی در رفع مشکلات مناطق محروم

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند در خطبه‌های نماز جمعه 17 مرداد 99 با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت عید قربان گفت: بیانات معظم له در هر زمانی برای جامعه اسلامی برای کشورهای اسلامی و خارجی درس است.

وی با اشاره به نکته کلیدی سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر تحریف انقلاب افزود: انقلاب را عده ای داخل کشور با تحریف عقاید واژگون نشان دادن مسائل کشور تحریف می کنند.

راوند ادامه داد: دشمن درصدد ضربه زدن به روحیه انقلابی مردم و آدرس غلط دادن به مردم جهت انحراف در حرکت انقلاب است.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به اهداف تحریم دشمنان علیه ملت ایران گفت: دشمن با تمرکز بر روی رسانه ها علیه نظام اسلامی فعالیت می کند.

وی افزود: اگر جریان تحریف رسانه های معاند شکست بخورد جریان تحریم شکست خواهد خورد زیرا جنگ امروز جنگ اراده‌هاست.

راوند با اشاره به القاء یاس به جوانان توسط دشمنان ادامه داد: علت تحریف دستاوردهای نظام به خاطر دستاوردهای موشکی و هسته ای است.

راوند با اشاره به کمک های ایران به کشورهای منطقه و تبلیغ سوء دشمنان علیه این حرکت ادامه داد: اگر جوانان ما همچون شهید حججی ها در سوریه و عراق علیه داعش و تکفیری ها نمی جنگیدند بایستی در همدان و کرمانشاه به مقابله با آنان می رفتند.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به القای دشمنان مبنی بر مذاکره برای حل مشکلات مردم ایران گفت: دشمنان دارای اهدافی همچون خسته کردن ملت ایران در کوتاه مدت،جلوگیری از پیشرفت علمی و تکنولوژی کشور در میان مدت و ناراضی کردن مردم از دولت در بلندمدت است.

وی افزود: با وجود رهبری حکیم و عادل جلوی توطئه های دشمنان گرفته خواهد شد که نیاز هست دولت برنامه های مهمی برای حل مشکلات معیشتی مردم، ارتقاء پول ملی و ایجاد کارگروه رونق تولید با قوای دیگر را در دستور کار قرار دهد.

راوند با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری مراسم ماه عزای سرور و سالار شهیدان ادامه داد:مقام معظم رهبری فرمودند که مقید به دستورالعمل های بهداشتی و نظر ستاد ملی کرونا هستم که از تمامی مداحان و منبری خواستار توجه به دستورات ستاد مبارزه با کرونا جهت برگزاری مراسم ماه محرم هست.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به عملیات پیچیده سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگیری رئیس گروهک تروریستی تندر گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات موفق به دستگیری جمشید شارمهد شدند.

وی افزود: برجستگی چنین دستگیری به خاطر وجود سخت افزار و نرم افزارهای اطلاعاتی در درون کشور بود.

راوند ادامه داد: برخی از کشور ها اطلاعات امنیتی خود را از چند قطب دریافت می کنند اما دستگیری افرادی همچون روح الله زم،جمشید شارمهد و ابر بدهکار بانکداری کشور داریوش دانیال زاده توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) صورت پذیرفت که جا دارد چنین موفقیت هایی را به ملت قهرمان ایران تبریک گفت.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی در مزار شریف افغانستان و روز خبرنگار گفت: این روز را خدمت اصحاب رسانه و خبرنگاران تبرک عرض می کنم.

وی با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاری افزود: دشمنان در صدد ناکارآمد نشان دادن کشور هستند اما دستاوردهایی همچون بهره مندی بخش دیشموک از زیرساخت های گاز،آب و برق بعد از انقلاب را باید خبرنگاران به صویر بکشند تا توطئه های استعمار و استکبار نقش بر آب شود.

راوند ادامه داد:خبرنگاران چشم بیدار و امید مردم در بیان مشکلات اند که از خبرنگارنی که وظیفه را به درستی انجام می دهند خصوصا خبرنگاران دیشموکی تبریک عرض می کنم.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به انفجار چند روز پیش بیروت گفت: بندرهایی که محل حضور 75 درصد از نیازهای راهبردی و غذایی لبنان بود به آتش کشیده و به تلی از خاک تبدیل شد.

وی افزود: چیزی قریب به 70 درصد از مواد غذایی مردم لبنان همچون گندم در این بندر نگهداری می شدند که از بین رفت و بیش از 300 هزار نفر از مردم بیروت شغل شان را از دست دادند.

راوند ادامه داد: توقف کسانی که درصدد نابودی سوریه و دولت بشار اسد بودند باعث شد که پس از ناکامی در آنجا بندر بیروت را به آتش بکشند.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به اقدام مهم و امیدورانه مسئولین و شورای اداری شهرستان کهگیلویه به همراه امام جمعه شهر دهدشت در دورترین روستاهای حومه شرقی بخش دیشموک گفت:فرماندار و مسئولین به همراه امام جمعه دهدشت از نزدیک مشکلات مردم را رصد  و قول های عملیاتی جهت مرتفع کردن مشکلات را دادند.

وی افزود: پل آجم پس از 8 سال نیمه کاره رها شده و در این سفر دو روزه مقرر شد که تا پاییز به بهره برداری کامل برسد.

راوند ادامه داد: جاده عشایری از منطقه بردکر به سمت روستای رودریش با همت مسئولین طی چند روز آینده به بهره برداری می رسد.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به خدمات رسانی به روستاها و عشایر بخش دیشموک گفت: جا دارد از همین تریبون از امام جمعه انقلابی و ولایی شهر دهدشت ،فرماندار،مدیران و بخشدار که مشکلات مردم را از نزدیک لمس و پای درد مردم نشستند نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و امام جمعه شهر دهدشت در نماز جمعه شهر دیشموک گفت: رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فردی انقلابی و دلسوز انقلاب است که از تشریف فرمایی ایشان و امام جمعه جوان و انقلابی شهر دهدشت که به بخش دیشموک تشریف آوردند تقدیر و امید است که حضورشان مایه خیر و برکت باشد.

نظر جدید
پربازدیدها