چهارشنبه، 25 تیر 1399 00:00 کد مقاله : 13990425002
سیروس بزمی
برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته عفاف و حجاب ویژه دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی شهرستان بهمئی

 

به گزارش رهیافت جنوب، به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان  و بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته عفاف و حجاب در مسجد شهیدان جشانزاده شهرستان بهمئی برگزار شد.

 جهانگیر آشنا فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی و دبیر قرارگاه تربیتی طرح شهید بهنام محمدی در افتتاحیه این نمایشگاه  اهداف نمایشگاه را این چنین بیان کرد: کتاب هدیه خداوند به بشر است. یکی از آورده‌های پیامبران الهی کتاب است که می‌توان گفت در بین کتب الهی قرآن بزرگترین نعمت از جانب خداوند برای انتخاب مسیر درست زندگی و رسیدن به تعالی اخلاقی و جامعه‌ای سرشار از کرامات الهی است.

برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته عفاف و حجاب ویژه دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی شهرستان بهمئی

آشنا هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب برای دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی را آشنایی دانش آموزان با فرهنگ مطالعه و آشنایی با زندگی مفاخر و کسانی که به نوعی در جامعه نقش آفرینی مثبتی داشته اند بیان کرد.
 
در ادامه علیرضا جشنی مسئول کتابخانه های عمومی شهرستان بهمئی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای واقعه ی مسجد گوهر شاد به اهمیت کتاب و کتابخوانی اشاره کرد.

جشنی به تجزیه و تحلیل کتاب من زنده هستم که از الگوهای موفق دانش آموزان در جامعه امروزی هست خطاب به دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی گفت:  این کتاب را مطالعه کنید تا الگوهای معاصر را هم بیشتر بشناسید و هم به نقش مقاومت دختران ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس پی ببرید.

برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته عفاف و حجاب ویژه دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی شهرستان بهمئی

در پایان این مراسم جهانشاد طاعتی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی به ذکر خاطرات و روایت هایی از تجربیات دوران دفاع مقدس پرداخت.

برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته عفاف و حجاب ویژه دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی شهرستان بهمئیبرگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته عفاف و حجاب ویژه دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی شهرستان بهمئیبرگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته عفاف و حجاب ویژه دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی شهرستان بهمئیبرگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته عفاف و حجاب ویژه دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی شهرستان بهمئیبرگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته عفاف و حجاب ویژه دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی شهرستان بهمئیبرگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته عفاف و حجاب ویژه دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی شهرستان بهمئیبرگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته عفاف و حجاب ویژه دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی شهرستان بهمئی

 

نظر جدید
پربازدیدها