سه شنبه، 05 فروردین 1399 00:00 کد مقاله : 13990105007
سید مصطفی گنجی
حبیب الله سعیدی جانباز شیمیایی ساکن دهدشت که به کرونا مبتلا شد پس از یک دوره بستری در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت سرانجام توانست این بیماری را شکست دهد.
جانباز شیمیایی دهدشتی کرونا را شکست داد

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب از دهدشت، جانباز شیمیایی اهل دهدشت پس از مراقبت‌ها و رسیدگی‌های کادر بیمارستان دهدشت از این ویروس رهایی پیدا کرده و ترخیص شد.

یکی دیگر از بیماران مبتلا به بیماری کرونا در بیمارستان دهدشت، که یک جانباز شیمیایی بود پس از مراقبت‌ها و رسیدگی‌های کادر بیمارستان دهدشت از این ویروس رهایی پیدا کرده و ترخیص شد.


وی پس از مرخص شدن از بیمارستان ضمن تشکر و قدردانی از پرسنل بیمارستان دهدشت از برخی مردم به خاطر شایعه‌پراکنی در مورد خود و خانواده‌اش گلایه کرد.


در متن پیام این بیمار آمده است: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و مبتلا شدن اینجانب حبیب‌الله سعیدی، از جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی که به حمد خدای متعال و با عنایت خداوند و دعای خیر شما و از خودگذشتگی کادر پزشکی و پرستاران بخش داخلی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت شفا یافتم و اما با مرگ مادر و پدرم در شرایطی که ما نیاز به آرامش و تقویت روحی داشتیم بعضی از افراد چنان زخم زبان‌هایی می‌زنند که برای ما بسیار دردآور بود.


سعیدی همچنین نوشته است: اما کار بزرگ از افراد بزرگ سر می‌زند لذا برادران و فامیل نزدیک با توجه به شرایط خاصی که بر کشور حاکم است تشییع مادر و پدرم را طبق قوانین بهداشتی و به دور از هرگونه تشریفات و مظلومانه انجام دادند چرا که سلامتی همشهریان را بر خود فرض می‌دانستیم و ان‌شاءالله با ریشه‌کن شدن این ویروس مراسمی در شأن آنها برگزار خواهیم کرد و طبق اخبار رسیده نتیجه تست مادرم نیز منفی بوده است.

 
برپایه این خبر گفتنی است، مادر این بیمار پس از ابتلای فرزندش به کروناویروس بر اثر سکته قلبی جان خود را از دست داد و پدر وی نیز در فاصله بسیار کمی بر اثر سکته قلبی جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

نظر جدید
پربازدیدها