سه شنبه، 05 فروردین 1399 00:00 کد مقاله : 13990105005
سید مصطفی گنجی
عضوستاد مبارزه با کرونا در وزارت بهداشت گفت: پیشنهاد پرداخت حداقل ۵ میلیون ریال برای هر فرد یارانه بگیر تا پایان فروردین برای ماندن در قرنطینه خانگی از سوی نمایندگان مجلس ...
پیشنهاد پرداخت حداقل ۵ میلیون ریال برای هر فرد تا پایان فروردین

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب از دهدشت، عضو ستاد مبارزه با کرونا در وزارت بهداشت از پیشنهاد پرداخت حداقل 5 میلیون ریال تا پایان فروردین به هر فرد یارانه‌بگیر برای رعایت قرنطینه و جلوگیری از خروج افراد از منزل خبر داد.


بهروز بنیادی، عضو ستاد مبارزه با کرونا در وزارت بهداشت گفت: از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شده تا برای رعایت قرنطینه و جلوگیری از خروج افراد از منزل به هر فرد یارانه بگیر حداقل 5 میلیون ریال تا پایان فروردین داده شود.


بنیادی اظهار کرد: جلوگیری از شارژ کارت سوخت‎ بنزین به مدت یک ماه، به‌کارگیری حداقل 10 هزار پرستار جدید و تبدیل پست نیروهای پیمانی، قراردادی و شرکتی وزارت بهداشت و غیره از دیگر پیشنهادهایی بوده که مطرح شده، البته این موضوعات در حد پیشنهاد بوده و احتمالا هفته آینده به صورت ویدئوکنفرانسی در جلسه مجلس در خصوص آن‌ها بحث می‌شود، البته اگر خود شورای هماهنگی سران سه قوه این مسئله را بپذیرند و تصمیم‌گیری کنند سریع‌تر این پیشنهادها به نتیجه خواهند رسید.

نظر جدید
پربازدیدها