یکشنبه، 03 فروردین 1399 00:00 کد مقاله : 13990103006
سید مصطفی گنجی
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: بیش از ۵۰ گروه ایست بازرسی کار غربالگری مسافران را انجام می‌دهند و از ورود مسافران غیربومی به شهرستان جلوگیری می‌کنیم.
از ورود مسافران غیربومی به شهرستان کهگیلویه جلوگیری می‌کنیم؛ بیش از ۵۰ گروه ایست بازرسی غربالگری مسافران را انجام می‌دهند

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب از دهدشت، علیرضا اتابک اظهار داشت: شبانه روز در تلاش هستیم تا به بهترین شکل ممکن در مقابل بیماری کرونا تمهیدات لازم را اتخاذ کنیم.

 

وی گفت: با تلاش شورای سلامت و نیز همکاری نیروی انتظامی تمامی صنوف در شهر دهدشت و نیز بخش‌های شهرستان تعطیل شد.

 

فرماندار کهگیلویه بااشاره به همکاری صنوف مختلف شهرستانی گفت: بجز قصابی‌ها، میوه فروشی‌ها و نانوایی‌ها بقیه صنوف تعطیل است و سوپرمارکت‌ها نیز به اختیار اداره صمت به شکل نوبتی فعالیت می‌کنند.

 

اتابک بیان کرد: تعطیلی تمامی تالارهای عروسی، دفاتر پیشخوان، پلیس بعلاوه ۱۰، دفاتر ثبت ازدواج و طلاق قطعی شده و تمامی اماکن زیارتی و سیاحتی و اقامتی شهرستان نیز تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل است.


فرماندار کهگیلویه با اشاره به ممنوعیت ورود مسافران به شهرستان، تصریح کرد: ورود مسافر به شهرستان کهگیلویه نیز ممنوع شد و از طریق کد ملی از سمت روستای فیلگاه ورود مسافران کنترل می‌شود.


اتابک افزود: هر کد ملی که اهل این شهرستان نباشد از ورود او جلوگیری خواهیم کرد و حتی برای کسانی که قصد خروج از شهرستان داشته باشند نیز محدودیت اعمال می‌شود چون اگر از این شهر به دیگر شهرها مسافرت کنند دقیقا همان کاری است که ما انتظار داریم مسافران دیگر با ما نکنند.


این مسئول تصریح کرد: در تمام بخش‌ها نیز کار غربالگری انجام می‌شود و دهیاران نیز تمام قد پای کار هستند و روستاها را کنترل می‌کنند.

 

اتابک افزود: همکاران از صبح تا شب با دقت ویژه‌ای ورودی ها را کنترل می کنند.

 

وی تصریح کرد: بیش از ۵۰ گروه ایست و بازرسی کار غربالگری و کنترل مسافران را به عهده دارند و تا امروز از ورود بیش از ۱۳۰۰ خودرو به شهرستان ممانعت بعمل آمده و تمامی آنها برگشت داده شدند.

 

فرماندار شهرستان گهگیلویه در پایان از مردم درخواست کرد که تا پایان بیماری کرونا به همکاری خود با مسئولان شهرستان ادامه دهند.

نظر جدید
پربازدیدها