جمعه، 01 فروردین 1399 00:00 کد مقاله : 13990101005
سید مصطفی گنجی
همزمان با فرا رسیدن سال نو فرماندار کهگیلویه و اعضای شورای سلامت شهرستان از بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی دهدشت بازدید و با اهدای گل و شیرینی سال جدید را به پرسنل کا ...
بازدید نوروزی فرماندار کهگیلویه و اعضای شورای سلامت شهرستان از بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب از دهدشت، در اولین روز از سال جدید فرماندار کهگیلویه و اعضای شورای سلامت شهرستان از بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت بازدید کرده و با اهدای گل و شیرینی، سال نو را به پرسنل بیمارستان تبریک و تهنیت گفتند.


علیرضا اتابک در این بازدید خطاب به پرسنل شبکه بهداشت و درمان گفت: فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت را به جامعه پزشکی، مجموعه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه و همه کسانی که در مقابل ویروس کرونا در حال تلاش هستند تبریک و تهنیت عرض نموده انشاالله سالی همراه با صحت و سلامتی داشته باشند.


وی با اشاره به هماهنگی سایر بخش‌ها با مجموعه بهداشت درمان تصریح کرد: همه ما مکلف هستیم برای مقابله با این بیماری در کنار مراکز بهداشتی و درمانی باشیم و الحمدالله شهرستان، کاملا آمادگی همکاری با مجموعه بهداشت و درمان را دارد و با همت همگانی جشن شکست و ریشه کنی این ویروس را در شهرستان، در آینده نزدیک برگزار کنیم.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در این بازدید با تبریک فراڔسیدن سال جدید به مجموعه بهداشت و درمان، اظهار داشت: مبارزه با ویروس کرونا جهادی بیاد ماندنی در این شهرستان است.


سرهنگ سید حمزه محقق زاده تصریح کرد: امیدواریم با تلاش و همت مضاعف از این مرحله سخت و مبارزه بزرگ سربلند بیرون بیایم.


وی درباره خدمات ارائه شده از طرف مجموعه بهداشت و درمان در خصوص پیشگیری و مقابله با این ویروس گفت:  در معنای واقعی کلمه، جهادی عظیم و خدمتی ماندگار از طرف مجموعه شبکه بهداشت و درمان، پزشکان و همه عوامل اجرایی آن در حال اجراست و باید به همه عزیزانی که در خط  مقدم مقابله با این بیماری هستند تبریک و خدا قوت گفت.


در این بازدید فرماندار شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رئیس اداره هلال احمر، سرپرست شبکه بهداشت و درمان و سرپرست بیمارستان امام خمینی دهدشت و نیز تنی چند از مسئولین بیمارستان حضور داشتند.

 

بازدید نوروزی فرماندار کهگیلویه و اعضای شورای سلامت شهرستان از بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت + تصاویربازدید نوروزی فرماندار کهگیلویه و اعضای شورای سلامت شهرستان از بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت + تصاویربازدید نوروزی فرماندار کهگیلویه و اعضای شورای سلامت شهرستان از بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت + تصاویربازدید نوروزی فرماندار کهگیلویه و اعضای شورای سلامت شهرستان از بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت + تصاویر

نظر جدید
پربازدیدها