سه شنبه، 27 اسفند 1398 00:00 کد مقاله : 13981227005
سید مصطفی گنجی
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ از اختصاص مبلغ ۲ و نیم میلیارد تومان به حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه‌اش برای مبارزه با کرونا خبر داد.
اختصاص مبلغ ۲ و نیم میلیارد تومانی نماینده کهگیلویه بزرگ برای مبارزه با ویروس مرگبار کرونا

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب از دهدشت، عدل هاشمی‌پور اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده و رایزنی با مسولان عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌ویژه همراهی و لطف دکتر تقوی نژاد معاونت محترم وزیر بهداشت مبلغ ٢ و نیم میلیارد تومان به حوزه بهداشت و درمان کهگیلویه بزرگ برای خرید اقلام مورد نیاز جهت مبارزه با کرونا اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه درخواست من از مسئولان وزارتخانه اختصاص مبلغ ٢ میلیارد و ٥٠٠ میلیون تومان بود، افزود: در این مرحله مبلغ ٢ میلیارد آن تخصیص داده شد و ٥٠٠میلیون تومان باقی در روز‌های آینده پرداخت می‌شود.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از مبلغ ٢ میلیارد تومان در نظر گرفته شده به هر کدام از شهرستان‌های چرام، لنده و بهمئی مبلغ ٤٠٠ میلیون تومان و به کهگیلویه ٨٠٠ میلیون تومان تخصیص داده می‌شود.

برپایه این خبر بی‌شک تلاش نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی جهت کمک به مردم حوزه انتخابیه برای شکست ویروس مرگبار کرونا نقش بزرگی در حفظ روحیه همدلی و امید مردم این منطقه خواهد داشت و مردم با انگیزه بیشتری با این ویروس منحوس مبارزه می‌کنند.

نظر جدید
پربازدیدها