شنبه، 24 اسفند 1398 00:00 کد مقاله : 13981224004
سید مصطفی گنجی
نماینده مردم گهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت: مبلغ یک میلیارد ریال جهت مبارزه با بیماری کرونا تامین کردیم و این میزان اعتبار به حساب نظام پزشکی کهگیلویه واریز شد.
اختصاص مبلغ یک میلیارد ریال اعتبار جهت مبارزه با بیماری کرونا توسط نماینده کهگیلویه بزرگ

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب از دهدشت، عدل هاشمی پور امروز شنبه ۲۴ اسفند ماه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از طریق رایزنی با خیرین مبلغ یک میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات ایمنی و مواد ضد عفونی کننده برای بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت تامین شده است.

وی گفت: در پی شیوع و ابتلا به ویروس کرونا و درخواست مردم، رسانه ها، سازمان‌های مردم نهاد و متولی به ویژه حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر لزوم توجه و تمرکز بر پیشگیری، کنترل و درمان این بیماری خطرناک، وظیفه دانستم علاوه بر پیگیری و مکاتبه با مسئولان وزارت بهداشت و درمان کشور از ظرفیت خیرین در رفع این بحران استفاده بنمائیم که خوشبختانه موفق به اختصاص یک میلیارد ریال در این زمینه شدیم که مستقیما به حساب سازمان نظام پزشکی کهگیلویه واریز شد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با تشکر و طلب دعای خیر در حق انسان‌های بزرگی که همواره در مواقع حساس و ضروری به کمک هم نوعان خود می‌آیند، تصریح کرد: جای بسی تآسف است که از سوی دیگر عده‌ای سودجو با احتکار و گرانفروشی سعی در وخامت اوضاع را دارند که از مسئولان نظارتی، امنیتی و قضایی خواهانم بدون اغماض و در سریع ترین زمان ممکن به این امور رسیدگی و نتیجه را نیز به اطلاع مردم شریف برسانند.

هاشمی پور خطاب به مردم و مسئولان تصریح کرد: از همه مردم می‌خواهم که توصیه‌ها و راهکارهای بهداشتی و درمانی را جدی بگیرند و از تلاش پرسنل و کادر بهداشتی، درمانی، پزشکی و همه عوامل دست اندرکار مبارزه و مواجهه با ویروس کرونا تشکر و قدردانی می نمایم.

وی ضمن تشکر و قدردانی از همکاری کسبه و بازاریان و نیز تمامی صنوفی که در مبارزه با این بیماری همکاری می‌کنند، عنوان کرد: امیدوارم سازمانها و مردم بیش از هر زمان دیگری همدیگر را درک کنند و نسبت به یکدیگر لطف و مساعدت داشته باشند.

نظر جدید
پربازدیدها