جمعه، 16 اسفند 1398 00:00 کد مقاله : 13981216002
سید مصطفی گنجی
باتوجه به احتمال افزایش موارد مشکوک و بیماران تایید شده و مبتلا به کروناویروس در روزها و هفته‌های آینده، در راستای آمادگی برای رویارویی با هرگونه شرایط جدید، کمیته اضطرار ...
کمیته برنامه‌ریزی و آماده‌سازی بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی دهدشت برای شرایط اضطراری تشکیل شد + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رهیافت جنوب از دهدشت، کمیته اضطراری برنامه ریزی و آماده سازی بخش های مختلف بیمارستان تشکیل شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در این جلسه اظهار داشت: صمیمانه از تلاش و خدمات صادقانه همه همکاران در مجموعه بیمارستان و در راس آن دکتر محمدطاها خادمی، پزشکان، همه مسئولین واحدهای مختلف، کادر درمانی و پشتیبانی در جهت تلاش برای ارائه خدمات مطلوب و درمان بیماران تقدیر و تشکر می‌کنم و در واقع کارهای صورت گرفته در شرایط حاد و تنگناهای مالی از قبیل راه‌اندازی بخش عفونی در ساختمان اورژانس قدیم و تامین تجهیزات و کادر درمانی، حراستی و خدماتی  بسیار ستودنی و ماندگار است.

محمدطاهر طیب‌زادگان از پیگیری مداوم جهت تامین تجهیزات پزشکی و نیروهای درمانی، حراستی و خدماتی خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه با رایزنی و هماهنگی با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در مورد تامین نیروی انسانی و تجهیزات پزشکی کارهای بسیار خوبی صورت گرفت که انشاالله در اسرع وقت محقق می‌شوند.

وی گفت: هدف از تشکیل این کمیته در واقع ارزیابی و آماده سازی بخش‌های مختلف بیمارستان در خصوص احتمال افزایش افراد مشکوک و مبتلا به بیماری کرونا ویروس است.

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) در این کمیته اذعان کرد: قطعا تلاش و خدمت صادقانه همه همکاران گرامی در ذهن مردم شریف کهگیلویه باقی می‌ماند و قدردانی سرپرست شبکه از پرسنل و پزشکان بیمارستان باعث ترغیب و تشویق اساسی و دلگرمی در جهت خدمات  مطلوب‌تر به مردم می‌شود.

در ادامه سرپرست بیمارستان امام‌خمینی دهدشت اظهار داشت: حضور پزشکان، کادر درمانی و نیروهای پشتیبانی در خط مقدم این بیماری منوط به تامین تجهیزات مورد نظر برای حفاظت شخصی همکاران است.

محمدطاها خادمی تصریح کرد: برنامه‌ریزی در جهت کاهش ساعت کاری پرسنل، تبیین پروتکل‌های ابلاغی وزارت و دانشگاه علوم پزشکی در مورد بیماری کرونا، تمهیدات لازم جهت تامین نیروهای خدماتی و حراستی، استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و بسیجی در جهت جلوگیری از تردد غیره ضروری در محیط بیمارستان در راستای پیشگیری و مراقبت از مردم شریف شهرستان بسیار ضروری و مهم است.

در ادامه این جلسه مدیر داخلی، مدیر پرستاری و نیز مسئولین واحدهای مختلف درمانی و پاراکلنیکی و پشتیبانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 درپایان این کمیته اضطراری در راستای احتمال افزایش موارد مشکوک و مبتلا به بیماری کرونا در روزها و هفته‌های آینده، بخش‌هایی را به اولویت در خصوص این امر اختصاص و مصوباتی در همین کمیته نیز به تصویب رسید.

کمیته برنامه‌ریزی و آماده‌سازی بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی دهدشت برای شرایط اضطراری تشکیل شد + تصاویرکمیته برنامه‌ریزی و آماده‌سازی بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی دهدشت برای شرایط اضطراری تشکیل شد + تصاویر

نظر جدید
پربازدیدها