پنج شنبه، 08 اسفند 1398 00:00 کد مقاله : 13981208001
سیروس بزمی
 در خانه ای که هنر و فرهنگ قوی داشته باشد فرزندان خوبی تحویل جامعه خواهند داد

به گزارش رهیافت جنوب عادل پورجشیره متنی به این پایگاه خبری فرستاد که به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم 


محضر مبارک حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محمد موحد

منتخب مردم شریف شهرستان کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده 
در یازهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 

با سلام و تحیات 


خلق حماسه دوم اسفند نود وهشت و  
 حضور گسترده و مثال زدنی مردم فهیم کهگیلویه بزرگ  در پای صندوق های رأی برگ زرینی در تاریخ سراسر افتخار این دیار رقم زده است.
 
مردم عزیز و سرافراز و حماسه ساز باری دیگر در این روز با لبیک به ندای رهبر و مقتدایشان  با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب منتخب خود در  مجلس شورای اسلامی  گامی محکم و استوار در تعیین سرنوشت آینده  خود رقم زده اند. 

سربلندی  ملت بزرگ ما در این آزمون سیاسی  نعمتی  بس بزرگ است که سپاس بی کران می طلبد.

 لذا شایسته است با خضوع و خشوع شاکر و سپاسگزار نعمت های او بوده و ان شاء الله خواهیم بود.
از این روی توصیه دارم تلاش بفرمایید، قانون به محل خود برگردد  و توجه به حوزه فرهنگ و هنر که در کاهش مشکلات و آسیب های اجتماعی تاثیرگذار است در اولویت ها باشد؛ چرا که در خانه ای که هنر و فرهنگ قوی داشته باشد فرزندان خوبی تحویل جامعه خواهند داد.
استحضار دارید؛ فرهنگ ابزاری قدرتمند است و فرهنگ و هنر است که به نگاه بشر جهت میدهد و حوزه های مختلف مثل سیاست داخلی و خارجی و اقتصادی و غیره به فرهنگ بستگی دارد.
حال که این سرمایه و اعتماد اجتماعی  بخش عظیمی از مردم  که به حق یک امانت الهی است بر دوش شما قرار گرفته است، ضمن تبریک صمیمانه، از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت شما را در راه سرنوشت سازی  که در پیش دارید آرزومندیم و از خداوند متعال توفیق روز افزون شما را خواستاریم.

بر خود وظیفه میدانم ضمن تقدیر از همه مردم حوزه انتخابیه و ایل سترگ بهمئی، اصحاب فرهنگ و هنر، جوانان و دوستان همفکر دیگر، از همه بستگان و اقارب، به ویژه طائفه بزرگ بلواسی که کمال محبت به اینجانب را در همراهی و همیاری در این انتخاب مهم  داشتند صمیمانه سپاسگزاری و قدردانی نمایم.
 

با تشکر و امتنان 

عادل پورجشیره 
تهران - ۷ اسفندماه ۹۸

نظر جدید
پربازدیدها