دوشنبه، 28 بهمن 1398 00:00 کد مقاله : 13981128010
سید مصطفی گنجی
پروین دانشور تنها کاندیدای زن تاریخ انتخابات کهگیلویه بزرگ به شایعه کنارکشیدن خود واکنش نشان داد.
واکنش تنها کاندیدای زن انتخاب کهگیلویه بزرگ به یک شایعه

به گزارش رهیافت جنوب از دهدشت، بر اساس برنامه رسمی سخنرانی کاندیداها در اولین روز تبلیغات انتخاباتی حوزه انتخابی کهگیلویه بزرگ، پروین دانشور اولین نطق انتخاباتی خود را در شهر قلعه رئیسی برگزار کرد.

 پروین دانشور اولین و تنها کاندیدای زن انتخابات مجلس در همه تاریخ کهگیلویه بزرگ است و نطق رسمی او از این منظر واجد ابعاد تاریخی است.

 خانم دانشور در میان جمعی از مردم شهر قلعه رئیسی، انگیزه خود را تلاش برای برابری زنان با مردان عنوان کرد و استفاده از استعدادهای زنان در حاشیه مانده را راه حلی برای مشکلات دانست.

وی گفت:«امروز به پشتوانه شما همشهریانم آغاز کننده راهی هستم که مقصد آن تثبیت برابری زنان با مردان است.»

اولین کاندیدای زن کهگیلویه با یادآوری اینکه اکنون تنها یک زن با 20 کاندیدای مرد برای کرسی مجلس رقابت می کند نسبت به برخی شایعات واکنش نشان داد.

خانم دانشور گفت: «کسانی که انصراف این یک کاندیدا را پیش می کشند، برای بانوان هیچ حقی را به رسمیت نمی شناسند.

امروز کسانی با دامن زدن به شایعات سخیف در مورد نمایندگان زن و با نادیده گرفتن حقوق زنان، تلاش می کنند رقیبان زن را از این صحنه رقابت حذف کنند.»

او ضمن انتقاد از ذهنیت جنسیتی افزود: «چگونه کاندیداهای مرد خود را محق می شمارند ولی توقع دارند تنها کاندیدای زنان تاریخ این منطقه در این رقابت انتخاباتی به نفع کسانی انصراف بدهد؟»

تنها کاندیدای زن کهگیلویه بسیاری از مدعیان حقوق زنان را تحت تاثیر جوسازی های موسمی شبکه های مجازی توصیف کرد و درباره هدف خود اعلام داشت: «هدف من فقط رسیدن نیست، بلکه رساندن پیام زنان به کسانی است که شعار حمایت از زنان می دهند ولی حقوق زنان را به رسمیت نمی شناسند.

نظر جدید
پربازدیدها