جمعه، 11 بهمن 1398 00:00 کد مقاله : 13981111003
سید مصطفی گنجی
نماینده کهگیلویه بزرگ در جمع پرشور طایفه مشایخ امامزاده محمود(ع) گفت: انتخابات و انتخاب‌ها بالأخره تمام می‌شود، پس بیایید باهم مهربان باشیم و در یک فضای سالم و به دور از ...
صحبت‌های صریح و شفاف نماینده کهگیلویه بزرگ در جمع پرشور طایفه مشایخ امامزاده محمود(ع)/ خواهان یک رقابت سالم هستم

به گزارش رهیافت جنوب از دهدشت، مشایخ امامزاده محمود(ع) در حمایت از سردار هاشمی‌پور پازل اتحاد ایلات و طوایف مختلف کهگیلویه بزرگ را تکمیل کردند و یکصدا و متحد با طایفه بزرگ طاس‌احمدی و اولاد میرزاعلی تا سادات بزرگ و جلیل‌القدر امامزاده علی(ع) و سادات امامزاده نورالدین(ع) و هماهنگ با ایل بزرگ تامرادی و دشمن‌زیاری حمایت خود را با برگزاری محافل بزرگ اعلان کردند.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در جمع پرشور اهالی مشایخ امامزاده محمود(ع) اظهار داشت: تا زنده هستیم باید در زمین خدا مؤثر و اثرگذار باشیم و بودنمان برای مردم مفید بوده و مردم از برکت وجودی ما استفاده کنند.

عدل هاشمی‌پور ابراز کرد: کسانی که دنبال نفاق، جدایی و فاصله انداختن بین مردم کهگیلویه بزرگ هستند و با مباحث ناپسند قومیتگرایی ثلاث-بویراحمد سبب اختلاف‌افکنی و فاصله هرچه بیشتر بین طوایف حوزه انتخابیه شده و تصمیم دارند از این آب گل‌آلود ماهی بگیرند بدانند مصداق واقعی همان کسانی هستند که با شعارهای پوپولیستی خود و ترویج مباحث سیاسی و عامیانه اصلاح‌طلب و اصولگرا سعی در مرزبندی اقوام مختلف جامعه را دارند، پس این افراد بدانند که در این حلقه اتحاد و همدلی و وحدت جایی ندارید و بودنشان برای جامعه مضر است.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیار بزرگی در پتروشیمی دهدشت انجام شده و تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان در آن هزینه شده است، افزود: باهمکاری شرکت بزرگ پتروپارس بخشی از کار که احداث ساختمان‌های غیرصنعتی بوده انجام شده و این مژده را می‌دهم که در نیمه اول سال جدید جوانان بسیار زیادی در پتروشیمی دهدشت جذب می‌شوند و اشتغالزایی در پتروشیمی دهدشت به بیش از یک‌هزار نفر می‌رسد.

نماینده کهگیلویه بزرگ با تاکید  بر حفظ امنیت روانی شهرستان‌های چهارگانه و  رقابت سالم در یک فضای سالم، تصریح کرد: انتخابات و انتخاب‌ها بالاخره تمام می‌شوند، بیائید باهم مهربان باشیم و در یک فضای سالم و به دور از هیاهو و تنش‌های انحرافی رقابت کنیم، یک رقابت سالم در یک فضای امن بسیار مهم است و ما باید آن را رعایت کنیم.

وی با اشاره به اقدامات و پروژه‌های انجام شده در شهر دهدشت در مدت سه سال اخیر، عنوان کرد: شهر دهدشت سد کوهبرد، سد سرپری، پتروشیمی و نیروگاه سیکل ترکیبی دارد، پروژه‌های بسیار مهمی که هر کدام برای توسعه این شهرستان نقش کلیدی دارند اما عده‌ای باز می‌گویند برای دهدشت چه کرد و اصلا دهدشت چه چیزی دارد.

هاشمی‌پور با اشاره به رنج کارکردن زنان و دختران دهدشت در منطقه خیرآباد، تصریح کرد: آن روزی که دختران و خواهران من برای کار کردن به خیرآباد رفته و برای بدست آوردن لقمه نانی نامحرم به او نگاه کرد آن روز عزت کهگیلویه از دست رفته است؟ پس از کدام عزت حرف می‌زنید و چگونه می‌خواهید این عزت از دست رفته را برگردانید.

وی عنوان کرد: من سال‌های زیادی برای شما کار کردم و از شما حمایت کردم اما اکنون نمی‌توانید یک دوره مرا تحمل کرده و از من حمایت کنید، شمایی که حتی پس از قبولی بنده در انتخابات حاضر نشدید یک پیام تبریک برای من بفرستید!

نماینده کهگیلویه بزرگ با اشاره به اینکه خدمت به مردم برای من از هرچیزی مهمتر است، گفت: من آمده‌ام که برای این مردم کار کنم و به آنها خدمت کنم، هیچ کاری به عالم سیاست نداشته و ندارم، از روز اول هم اصلاح‌طلب و اصولگرا نکردم فقط گفتم به مردم خدمت کنید.

سردار هاشمی‌پور با اشاره به حجم بسیار بالای بیکاری در حوزه انتخابیه، خاطرنشان کرد: من از روز اول تاکنون باحجم بسیار بالای جوانان و تحصیلکرده‌های بیکار روبرو شدم، خیلی از آنها را ساماندهی کردم اما این ساماندهی و اشتغالزایی به زمان بیشتری نیاز دارد و قرار نیست سیل این همه بیکاری را در یک دوره انجام دهم.

نظر جدید
پربازدیدها