سه شنبه، 08 بهمن 1398 00:00 کد مقاله : 13981108003
امین روانان
دکتر باج نامی اشنا و فعال سیاسی نه تنها در عرصه بهبهان و خوزستان بلکه در سراسر کشور بعنوان یک جوان توانمند و عملگرا که بیشتر روحیه خدمتگزاری و پیگیری رفع مشکلات مردم را د ...
سونامی در بهبهان /استقبال عمومی از کیومرث باج /رویش های جدید در اردوگاه باج

استقبال بی نظیر از کیومرث باج در حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری و زیدون  گوی سبقت را در بهبهان و اعاجاری از تمام رقیبان گرفته است و رویش های زیادی در این دوره داشته است که مورد اقبال عمومی مردم قرار گرفته است .

رهیافت جنوب ؛کیومرث باج از جمله کسانی هست که با پشتوانه سال های خدمت در مجلس شورای اسلامی از شرایط و محبوبیت خاصی در میان عموم مردم برخوردار است و‌شاهد فوج فوج مردم بهبهان و اقبال عمومی به طرف این چهره مردمی و پیگیر در شهرستان های بهبهان آغاجاری و زیدون و‌تشان بوده است.

اخبار رسیده از بهبهان حکایت از پیروزی دکتر باج در دور اول را دارد چرا که ایشان تجربه سه دوره چهارساله (دوازده سال)اشتعال در مجلس شورای اسلامی در دفاتر نمایندگان اهواز و دزفول و رییس دفتر مجمع نمایندگان را در کارنامه خویش دارد.
طی نطرسنجی صورت گرفته موج حمایت یکدست شهروندان بهبهانی از دکتر باج کاملا مشهود هست .

حمایت جامعه دانشگاهی و نخبگان و فرهنگیان و‌ بزرگان طوایف  و فعالان سیاسی و اصناف واتحادیه ها و بیعت و حمایت رسمی خویش را اعلام داشته اند.

 پس میتوان گفت کرسی بهبهان واعاجاری اینبار در ید کسی است که خودشان نیاز به تعلیم و اموزش نداشته و از ابتدای دوره نمایندگی شروع پیگیری و توسعه وعمران وابادانی حوزه انتخابیه اش را در برنامه خود خواهد داشت.

نظر جدید
پربازدیدها