یکشنبه، 06 بهمن 1398 00:00 کد مقاله : 13981106003
سید مصطفی گنجی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیری که خود را آویزان کاندیداهای خاص کند حتی در صورت پیروزی فرد مورد نظر، یک هفته بعد از انتخابات این فرد را عزل می‌کنیم.
مدیران آویزان به کاندیداهای مجلس برکنار می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رهیافت جنوب از یاسوج، حسین کلانتری عصر دیروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مدیران باید شأن مدیر بودن را حفظ کنند و اگر بخواهند خود را آویزان کاندیدای خاصی بکنند حتی در صورت پیروزی فرد مورد نظر، یک هفته بعد از انتخابات این مدیر را عزل می‌کنیم و مدیری که در برابر خواسته‌های نامعقول برخی کاندیداها مقاومت کند تلاش برای عزل چنین مدیر شایسته‌ای راه به جایی نمی‌برد جز اینکه من از این استان بروم. 

وی عنوان کرد: تحت هیچ شرایطی کوچکترین تحرک جانبدارانه از مسئولان و متولیان امر انتخابات پذیرفتنی نیست و در صورت وجود حتی یک مورد چنانچه حتی در روز انتخابات هم باشد بدون تعارف با وی برخورد می‌شود.

 کلانتری ابراز کرد: مصمم در بی طرفی و امانتداری در انتخابات هستیم و برگزاری انتخابات در کمال امنیت و سلامت جزء اولویت‌ها بوده و هر فردی که مردم به وی رای دهند به عنوان پیروز انتخابات از صندوق‌های رای بیرون می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید از هرگونه رفتار و گفتار با شائبه سیاسی و انتخاباتی پرهیز کنند، ادامه داد: انتظار می‌رود کاندیداها در رقابت اخلاق مدارانه و با مشی اسلامی رفتار کنند.

کلانتری بیان کرد: تخلفات مدیران در انتخابات را چنانچه سایت‌ها و مردم گزارش کنند ملاک قرار نخواهد گرفت بلکه از مراجع ذیصلاح و مسئول، ارزیابی لازم صورت می‌گیرد و در صورت صحت تخلف با مدیر متخلف به شدت برخورد می‌کنیم.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: هیچ گونه عزل و نصبی در سیستم اداری تا بعد از انتخابات نباید صورت گیرد و در این زمینه هیچ گونه کم کاری پذیرفتنی نیست و البته دلم برای فردی که از یاد خدا غافل شده و بیت المال را له یا علیه کاندیدا بکار می‌گیرد، می‌سوزد.

کلانتری با اشاره به شرایط حساس کشور در منطقه و دنیا، ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر و اجرای خلاقانه و نوآور از هیچ کوششی دریغ نکنند و در زمینه اجرای برنامه‌ها با جامعه هدف کودکان و نوجوانان، نشاط را مد نظر داشته باشند.

وی با اشاره به ضرورت حفظ وحدت و انسجام فعلی در کشور توسط گروه‌های مختلف سیاسی ابراز کرد: انقلاب اسلامی، نظام، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب مربوط به جریان خاص سیاسی نیست بلکه متعلق به تمام گروه‌ها است.

کلانتری خواستار اطلاع رسانی از خدمات ارائه شده به مردم توسط نظام شد و گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم با وجود شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه خدمات خوبی در مناطق مختلف ارائه شده است.

 نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طبق ماده ۱۱ قانون تمامی دستگاه‌های اجرایی ملزم بوده امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری سالم و شکوهمند انتخابات را در اختیار مسئولان و متولیان امر انتخابات قرار دهند.

نظر جدید
پربازدیدها