چهارشنبه، 25 دی 1398 00:00 کد مقاله : 13981025001
سیروس بزمی
 جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای راهیان نور بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی برگزار شد.
افتتاحیه اردوهای راهیان نور بسیج دانش آموزی در شهرستان بهمئی برگزار می شود + جزئیات

افتتاحیه اردوهای راهیان نور بسیج دانش آموزی در شهرستان بهمئی برگزار میشود.

به گزارش رهیافت جنوب، جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای راهیان نور بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی برگزار شد.

در این جلسه ستوانیکم پاسدار جهانگیر آشنا دبیر قرارگاه اردویی راهیان نور بسیج دانش شهرستان بهمئی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه “زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست”، افزود: عطر شهیدان، خود به خود هر قلب پاکی را به سمت خودش می‌کشاند و جذب می‌کند.

وی گفت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی پسران استان کهگیلویه و بویراحمد از بهمن ماه امسال آغاز خواهند شد که افتاحیه این اعزام در شهرستان بهمئی انجام خواهد شد و تعداد۲۴۰دانش آموز پایه دهم از مناطق عملیاتی جنوب بازدید خواهند کرد.

سرگرد پاسدار باقر پسنده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی گفت: نقش برجسته اردوهای راهیان نور در آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ دفاع مقدس خاطر نشان کرداردوی راهیان نور دانش آموزی یک عملیات بزرگ فرهنگی است که با همکاری سپاه و آموزش و پرورش انجام می شود.

افتتاحیه اردوهای راهیان نور بسیج دانش آموزی در شهرستان بهمئی برگزار می شود + جزئیات

سرگرد پسنده ادامه داد: هر ساله شاهد گسترده‌تر شدن حرکت‌های راهیان نور در همه اقشار، بویژه توسط عزیزان دانش‌آموز که دارای قلب‌های بسیار پاک و با صفایی هستند، هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی گفت: اردوی راهیان نور باعث تحول در نسل جوان می شود و هدف اصلی برگزاری اردوی راهیان نور آمادگی دفاعی مدارس ، آشنایی دانش آموزان با سیره و منش شهداء است.

در ادامه صادق جریده رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی اظهار داشت: اعزام کاروان راهیان نور، با حضور قشر جوان و نوجوان، فرصت بسیار ارزشمندی است تا آنها را با رشادتهای رزمندگان در جریان هشت سال جنگ تحمیلی آشنا کرده است.

 جریده افزود : تمام تمهیدات لازم جهت اعزام دانش آموزان به این سفر معنوی اندیشیده شده است تا دانش آموزان بتوانند بهترین بهره برداری را داشته باشند تا پس از بازگشت ، به عنوان سفیر ، پیام شهداء را به دیگران انتقال دهند .

رسول جهاندیده ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهمئی از آمادگی کمیته امداد جهت تقبل کمک هزینه دانش آموزان تحت پوشش این نهاد جهت حضور پررنگ خبر داده اند.

وی گفت: جهت انجام اردوی راهیان نور در شان و منزلت دانش آموزان شهرستان همکاری های لازم را انجام خواهیم داد.

جهانشاد طاعتی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی و دبیر کمیته روایان دفاع مقدس شهرستان هم در این جلسه گفت: مجموعه راویان جهت اردوی باشکوه راهیان نورآمادگی کامل را دارند.

حجت الاسلام والمسلمین ویسی مدیر سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بهمئی  گفت: با تکیه بر خوراک ذهنی اردوهای راهیان نور از آمادگی این سازمان با قرارگاه راهیان نور استقبال میکنیم و برای هر اتوبوس یک روحانی را آماده خواهیم کرد تا کمک کار مجموعه عوامل اجرایی راهیان نور باشند.

آقای پایا از پرسنل هلال احمر شهرستان گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی با قرارگاه راهیان نور شهرستان بهمئی همکاری های لازم را انجام خواهیم داد.

علی الماسی مسئول اورژانس شهرستان بهمئی هم گفت: ما در مجموعه اداره بهداشت و درمان آماددگی داریم تا در زمینه کادر پزشکی و تجهیزات دارویی ان شاالله با عوامل اجرایی اردوی راهیان نور همکاری های لازم را داشته باشیم.

در پایان این جلسه سرگرد پسنده از همه ادارات شرکت کننده در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای راهیان نور بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی نهایت تقدیر و تشکر را داشته اند.

افتتاحیه اردوهای راهیان نور بسیج دانش آموزی در شهرستان بهمئی برگزار می شود + جزئیاتافتتاحیه اردوهای راهیان نور بسیج دانش آموزی در شهرستان بهمئی برگزار می شود + جزئیاتافتتاحیه اردوهای راهیان نور بسیج دانش آموزی در شهرستان بهمئی برگزار می شود + جزئیاتافتتاحیه اردوهای راهیان نور بسیج دانش آموزی در شهرستان بهمئی برگزار می شود + جزئیاتافتتاحیه اردوهای راهیان نور بسیج دانش آموزی در شهرستان بهمئی برگزار می شود + جزئیاتافتتاحیه اردوهای راهیان نور بسیج دانش آموزی در شهرستان بهمئی برگزار می شود + جزئیات

نظر جدید
پربازدیدها