جمعه، 13 دی 1398 00:00 کد مقاله : 13981013007
امین روانان
پیام تسلیت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  سپاه شهرستان بهمئی در پی شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی

به گزارش رهیافت جنوب؛ در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس اسلام سرگرد پسنده  فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهرستان بهمئی پیام تسلیتی صادر کردند که به شرح زیر است:
محضر مبارک ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای عزیز روحی له الفداوملت قهرمان ایران اسلامی ،استان کهگیلویه و بویراحمد و بویژه مردم همیشه درصحنه شهرستان بهمئی
سلام علیکم و رحمة الله و برکاته،

شهادت مرد میدان جهاد و مبارزه، مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه‌های جنگ با کفار و تروریست‌ها، سپهبد سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور و قهرمان نیروی قدس را تسلیت عرض می‌کنم.

این مبارز عاشق و عابد عارف، عمری را در راه اعتلای اسلام عزیز گذراند و خداوند مهربان نیز مزد تلاش چهل‌ساله‌اش را شهادت قرار داد.

افتخار بزرگ او این است که به‌دست شقی‌ترین و نکبت‌بارترین دشمنان خبیث ملت ایران و جهان اسلام، یعنی آمریکای جنایتکار به درجه رفیع شهادت و به آرزوی دیرینه خود رسید.

همه آحاد سپاه بر خود فرض می‌دانیم که انتقام خون آن عزیز و همراهان مجاهدش را از استکبار جهانی بگیریم و خواب را بر چشمان دشمنان اسلام و مسلمین و دشمنان ملت ایران حرام کنیم.وراهش را باقدرت ادامه بدهیم
و محکم‌تر از دیروز و در حمایت از ارزش‌ها، در میدان ایستاده وآماده شهادت هستیم و همه ما آماده‌ایم جانمان را فدای یک تار موی مولا و مقتدایمان کنیم.

وازحضور مردم ولایت مدار بهمئی که امروز در راهپیمایی و گرامیداشت یاد این مرد بزرگ به صحنه آمدند کمال قدردانی و تشکر را بنماییم.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

سرگرد پاسدار باقر پسنده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بهمئی

نظر جدید
پربازدیدها