یکشنبه، 01 دی 1398 00:00 کد مقاله : 13981001004
سیروس بزمی
سوادآموزی ، اقتضای روح و مرام انقلاب اسلامی است و به برکت فرمان امام راحل (ره) ، خیزشی عظیم پایه‌گذاری شد.
پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی به مناسبت هفته سوادآموزی

به گزارش رهیافت جنوب، به مناسبت فرا رسیدن هفته نهضت سواد آموزی ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی طی پیامی این هفته را تبریک گفت .

متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم بنا به فرموده قرآن کریم [ هُوَ الَّذي بَعَثَ فِي الأُمِّيّينَ رَسولًا مِنهُم يَتلو عَلَيهِم آياتِهِ وَ يُزَكّيهِم وَ يُعَلِّمُهُمُ الكِتابَ وَالحِكمَةَ وَ إِن كانوا مِن قَبلُ لَفي ضَلالٍ مُبينٍ ] ، تعلیم و تربیت ، شالوده‌ نظام فکری دین مبین اسلام به‌شمار میاید برای آنکه انسان‌هایی تربیت شوند که با عبور از تاریکی‌های جهل و نادانی ، به چراغ روشنایی‌ بخش علم و تقوا و وادی صلاح و سعادت راه یابند و جوامعی سرشار از معنویت و آسایش بر پادارند.

 بر همین اساس ، حضرت امام خمینی (ره) هفتم دیماه سال ۱۳۵۸ فرمانی مبنی بر تشکیل نهضت سوادآموزی صادر کردند که از جمله کارهای مدبّرانه و حکیمانه ایشان بود و آثار و برکات فراوانی به همراه داشت.

سوادآموزی ، اقتضای روح و مرام انقلاب اسلامی است و به برکت فرمان امام راحل (ره) ، خیزشی عظیم پایه‌گذاری شد. همچنین تشکیل نهضت سوادآموزی مانند خیلی از نهادها و ارگانهای کشور از ثمرات انقلاب اسلامی است که تحولی بزرگ در کشور ما پدید آورد.

اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های همکاران سخت‌کوشم در عرصه سوادآموزی شهرستان ، بخصوص آموزش‌دهندگان عزیز ، هفته سوادآموزی را تبریک عرض نموده ، توفیق روزافزون در خدمت‌رسانی مخلصانه و مجاهدانه به مردم شریف شهرستان را از خداوند منّان برای همگان خواستارم.

صادق جریده مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی

نظر جدید
پربازدیدها