یکشنبه، 01 دی 1398 00:00 کد مقاله : 13981001001
امین روانان
پیام تسلیت دبیر ستاد یادواره شهدای بهمئی و اعضای یادواره

به گزارش رهیافت جنوب در پی درگذشت فرمانده اسبق سپاه ناحیه بهمئی سرهنگ کیامرث منصوری  دبیر ستاد یادواره شهدای ایل بزرگ بهمیی و اعضای این ستاد پیام تسلیتی فرستادند که به این شرح است .

 انالله و اناالیه راجعون

 خانواده های محترم  مرحوم سرهنگ پاسدار امید علی شریعت نیا 

خبر درگذشت فرمانده شجاع و سرافراز سرهنگ پاسدار امید علی شریعت نیا واصل و موجب تألم و تأثر خاطر فراوان گردید.

درود خدا بر آن جانباز و مجاهد فی سبیل الله که عمر پر برکت خویش را در سایه سار قرآن و اهل بیت علیهم السلام به مجاهدت خالصانه در جبهه های نور و پس از آن در سنگرهای گوناگون از جمله فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی و همواره در قامت یک فرمانده خردمند، هوشمند و شجاع با نقش آفرینی های برجسته در عرصه‌های صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام، بر مسیر نورانی جهاد و شهادت و ولایت پای فشرد و سرانجام نیز با ردای مقدس جانبازی دوران مجاهدت و با داشتن دغدغه‌ های زلال و مقدسی همچون دغدغه اسلام، انقلاب، امام و رهبری، به دیدار حضرت حق شتافت. باشد که حضرت حق آن سردار مخلص، خدوم و ولایت‌مدار را به پاس این خدمات خالصانه و مجاهدت صادقانه اش در نعیم مقیم و در جوار همرزمان شهیدش از خوان رحمت واسعه خویش بهره‌مند گرداند.

در گذشت این عزیز سفر کرده را به سپاه پرافتخار پاسداران ، خانواده معزز شهدا و ایثارگران ، مردم شهیدپرور و ولایتمدار ایل بزرگ بهمئی ، و شما عزیزان مصیبت دیده تسلیت عرض می نماییم

نظر جدید
پربازدیدها