سه شنبه، 26 آذر 1398 00:00 کد مقاله : 13980926004
امین روانان
تمامی کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در هیئت اجرایی این حوزه انتخابیه تایید صلاحیت شدند
تمامی کاندیداهای بویراحمد تایید شدند/ کهگیلویه بزرگ در هاله ای از ابهام/ تاج گردون ردصلاحیت نشده است

 

اخبار دریافتی رهیافت جنوب حکایت از تایید صلاحیت تمامی ۲۷ کاندیدای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا خبر می دهد.

 

رهیافت جنوب ؛جلسه بررسی تایید و ردصلاحیت کاندیداهای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا دقایقی پیش پایان یافته و اعضای هیئت اجرایی براساس مراجع چهارگانه، ۲۷ کاندیدای این حوزه انتخابیه را تایید کرده اند.

 

در حالی که تمامی کاندیداهای بویراحمد و دنا تایید صلاحیت شده اند اما " علیرضا اتابک " فرماندار کنونی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ از در دست بررسی بودن تایید یا رد صلاحیت کاندیداهای این حوزه انتخابیه سخن می گوید.

 

وی به خبرنگار ما  گفت: هنوز کار بررسی پرونده های کاندیداهای انتخاباتی در هیات اجرایی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ به پایان نرسیده و ممکن است زمان بیشتری برای بررسی این پرونده نیاز باشد.

 

اتابک البته تایید نکرد که بنا به شنیده ها برخی از کاندیداهای نام آشنای این حوزه انتخابیه در هیات اجرایی ردصلاحیت شده اند.

وی گفت که تمامی شنیده ها فعلا شایعه بوده و باید منتظر روزهای آینده بود.

 

" احمد جمالی " معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم به خبرنگار ما گفت که بنظر نمی رسد تعداد ردصلاحیت شدگان در هیات های اجرایی آمار بالایی باشد.

 

وی افزود: هنوز کار بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخاباتی در سه حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد به پایان نرسیده است.

 

" علی خوان پایه " فرماندار حوزه انتخابیه گچساران و باشت هم از به اتمام نرسیدن بررسی پرونده های کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خود خبر داد.

 

وی البته تاکید کرد که ردصلاحیت " غلامرضا تاج گردون " در هیات اجرایی یک شایعه بی اساس است.

 

به گزارش خبرنگار ما ، ۹۸ نفر در کهگیلویه و بویراحمد برای کاندیداتوری در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در ستادهای انتخابات این استان ثبت نام کرده اند.

نظر جدید
پربازدیدها