دوشنبه، 15 مهر 1398 00:00 کد مقاله : 13980715002
سیروس بزمی
در این آیین سرگرد مهرداد خادم اصل به عنوان فرمانده جدید پلیس راهور شهرستان کهگیلویه انتخاب و از زحمات جناب سرهنگ شهباز پورنگ تقدیر به عمل آمد.
قطار تغییرات در پلیس راهور شهرستان های کهگیلویه بزرگ/ رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه هم تغییر کرد+ مراسم تودیع و معارفه

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، مراسم تکریم و معارفه روُسای جدید و قدیم پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

با حضور مسئولان نظامی و انتظامی صبح امروز مراسم تکریم و معارفه روُسای قدیم و جدید پلیس راهور شهرستان کهگیلویه در سالن اجتماعات کلانتری۱۲ شهر دهدشت برگزار شد.

در این آیین سرگرد مهرداد خادم اصل به عنوان فرمانده جدید پلیس راهور شهرستان کهگیلویه انتخاب و از زحمات جناب سرهنگ شهباز پورنگ تقدیر به عمل آمد.

جناب سرهنگ دیماز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر حاضرین و تبریک هفته نیروی انتظامی از خدمات جناب سرهنگ شهباز پورنگ تجلیل کرد و گفت: مجموعه راهنمایی و رانندگی مجموعه ای است که بیشترین ارتباط را با مردم دارند و معمولا خدمات بیشتری به مردم ارائه می دهند و با مردم دارند و همیشه سعی و تلاش این مجموعه بر این است که از حوادث پیش رو جلوگیری کنند.

وی به زحمات جناب سرهنگ پورنگ اشاره کرد و گفت: جناب سرهنگ پورنگ با وجود اینکه در تاریخ ۱۰ شهریور بازنشسته شدند اما به خاطر فرا رسیدن ماه محرم و هجمه بالای کار با جان و دل کنار مجموعه انتظامی ایستادند و جای تشکر دارد.

وی به خوبی های مردم شهرستان اشاره کرد و گفت: در طول ده سال حضورم در کنار مردم کهگیلویه هیچ گاه شاهد بی احترامی مردم نسبت به مامورین نیروی انتظامی نبودم و این نشان از این دارد که مردم هم ما را جزئی از خودشان می دانند.

جناب سرهنگ خوش وقت رئیس پلیس راهور استان در این جلسه نیز اظهار داشت: انتظار داریم در شهرستان کهگیلویه در زمینه ترافیکی و حمل نقل زیرساخت ها را فراهم کنیم.

سرهنگ خوشوقت گفت: اجرای مقررات و آموزش را باید به جلو ببریم تا از بروز حوادث جلوگیری کنیم.

وی افزود: یکی از مشکلات شهرهای استان بحث خودروهایی است که باعث سلب آسایش می شوند و نیاز است برخورد جدی شود.

سرهنگ خوشوقت تصریح کرد: ۹۰درصد از تصادفات ما ناشی از خطای انسانی است که نیاز است فرهنگ سازی اولویت کاری قرار گیرد و با اشاره به ظرفیت فرهنگ خوبی که در شهرستان ها هست گفت امیدوارم از این ظرفیت فرهنگی استفاده شود.

وی گفت: سرهنگ پورنگ سی سال خدمت صادقانه داشت و کارنامه درخشانی داشت وقطعا از نظرات ایشان استفاده می شود.

خوشوقت اظهارکرد: رئیس جدید از ظرفیت شهرستان استفاده کند و نیاز است پیگیر سیستم هوشمند و سیستم مانیوری که نیاز به همکاری شهردار و فرماندار دارد.

رئیس پلیس راهور استان افزود: آمار ۶ ماه استان که با کاهش تلفات همراه بود نتیجه کار جمعی و فعالیت کادر پلیس راهور استان بوده است.

وی عنوان کرد: پارک ترافیک برای کودکان در شهر دهدشت راه اندازی شود همچنین آموزش را از مهدکودک ها شروع شود.

شهباز پورنگ گفت: دو گروه هستند در مورد حقیر قضاوت میکنند، یک گروه کسانی که شادمانی میکنند که اینا کم هستند اینها کسانی هستند که قانون را رعایت نمی کنند و گروهی نیز از عملکرد وی تقدیر کردند.

رئیس قدیم پلیس راهور شهرستان اظهارکرد: بر این باور هستم جایی که تاثیر فرهنگی کاربرد ندارد باید با متخلف برخورد شود .

سرگرد مهرداد خادم اصل اظهار داشت: انتظار داریم مسولین شهرستان در زمینه رفع ترافیک همکاری ویژه داشته باشند.

رئیس جدید پلیس راهور شهرستان از حضور همه مسولان تقدیر وتشکر نمود وگفت: از اصحاب رسانه ها انتظار داریم همراه و همکار پلیس راهور باشند.

قطار تغییرات در پلیس راهوار شهرستان های کهگیلویه بزرگ/ رئیس پلیس راهوار شهرستان کهگیلویه هم تغییر کرد+ مراسم تودیع و معارفهقطار تغییرات در پلیس راهوار شهرستان های کهگیلویه بزرگ/ رئیس پلیس راهوار شهرستان کهگیلویه هم تغییر کرد+ مراسم تودیع و معارفهقطار تغییرات در پلیس راهوار شهرستان های کهگیلویه بزرگ/ رئیس پلیس راهوار شهرستان کهگیلویه هم تغییر کرد+ مراسم تودیع و معارفهقطار تغییرات در پلیس راهوار شهرستان های کهگیلویه بزرگ/ رئیس پلیس راهوار شهرستان کهگیلویه هم تغییر کرد+ مراسم تودیع و معارفهقطار تغییرات در پلیس راهوار شهرستان های کهگیلویه بزرگ/ رئیس پلیس راهوار شهرستان کهگیلویه هم تغییر کرد+ مراسم تودیع و معارفهقطار تغییرات در پلیس راهوار شهرستان های کهگیلویه بزرگ/ رئیس پلیس راهوار شهرستان کهگیلویه هم تغییر کرد+ مراسم تودیع و معارفه

نظر جدید
پربازدیدها