چهارشنبه، 20 شهریور 1398 00:00 کد مقاله : 13980620001
سیروس بزمی
براثر برخورد دو خودروی  پراید و پژو ۲۰۶ در کمربندی یاسوج حوالی پل مختار، راننده و ۲ سرنشین خودروی پراید در آتش سوختند.
خودروی پراید باز هم چند نفر را به کام مرگ کشاند / تصاویر

به گزارش رهیافت جنوب، سرهنگ ویسی پور فرمانده پلیس‌ راه این استان با بیان اینکه این حادثه ساعت ۶ صبح امروز چهارشنبه بیستم شهریور ماه رخ داده است گفت: براثر برخورد دو خودروی  پراید و پژو ۲۰۶ در کمربندی یاسوج حوالی پل مختار، راننده و ۲ سرنشین خودروی پراید در آتش سوختند.

سرهنگ ویسی‌پور افزود: ۳ نفردیگر نیز به شدت مصدوم شدند که توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس راه بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند، افزود: متاسفانه در اثر برخورد این دو دستگاه خودروی سواری، خودروی پراید دچار آتش سوزی شد که یک نفر از سرنشینان این خودرو توسط مردم نجات یافت ولی سه نفر دیگر از سرنشینان خودروی پراید در آتش سوختند و دو نفر سرنشین خودروی ۲۰۶ نیز بصورت سطحی مصدوم که به مراکز درمانی یاسوج  منتقل شدند.

 ویسی‌پور با بیان اینکه علت این حادثه مرگبار توسط کارشناسان پلیس راه خستگی و خواب آلودگی از ناحیه راننده پراید اعلام شد از رانندگان خواست به ازای هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند و در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی به هیچ وجه رانندگی نکنند و حتما دقایقی را به استراحت پرداخته و سپس به حرکت خود ادامه دهند تا این چنین حوادث ناگواری روی ندهد.

کمربندی یاسوج تنها کمربندی کشور است که چهارخطه نیست و فاقد شانه هست و ۶۰ درصد تصادفات منجر به فوت، جرح و خسارت شهرستان بویراحمد در این محور رخ می‌دهد.

خودروی پراید باز هم چند نفر را به کام مرگ کشاند / تصاویرخودروی پراید باز هم چند نفر را به کام مرگ کشاند / تصاویرخودروی پراید باز هم چند نفر را به کام مرگ کشاند / تصاویرخودروی پراید باز هم چند نفر را به کام مرگ کشاند / تصاویرخودروی پراید باز هم چند نفر را به کام مرگ کشاند / تصاویرخودروی پراید باز هم چند نفر را به کام مرگ کشاند / تصاویر

نظر جدید
پربازدیدها