جمعه، 15 شهریور 1398 00:00 کد مقاله : 13980615005
بهزاد همتی
مرحوم جهانشاه خلیلی ، معلمی دلسوز ، و رئیس اسبق تربیت بدنی بهبهان ، خرمشهر ، آبادان و شهر ری ، و اولین مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی بوده است.
گزارش مراسم تشییع و تدفین مرحوم جهانشاه خلیلی

گزارش مراسم تشییع و تدفین مرحوم جهانشاه خلیلی◼مراسم تشییع پیکر مرحوم جهانشاه خلیلی ، روز پنج شنبه ۱۴ شهریور ، برابر با ۵ محرم در قبرستان جدید بهبهان انجام شد.

◼این مراسم ابتدا رأس ساعت ۸ و در ورزشگاه ۲۲ بهمن بهبهان ، با تشییع در چهار گوشه زمین فوتبال این ورزشگاه ، و با مرور خاطراتی از سوی مرتضی وطنخواه مربی سابق آن مرحوم آغاز شد ، و در ادامه مربی و همبازیان اسبق این دو تیم ، با مرحوم جهانشاه خلیلی، شماره یک تیم های پرسپولیس و شاهین وداع نمودند‌‌.

◼پیکر آن مرحوم سپس به سمت دانشگاه آزاد بهبهان منتقل ، و از آنجا تشییع به سمت قبرستان جدید بهبهان ادامه یافت ، و بر دوش دوستداران خود به محل اقامه نماز میت ، و سپس در میان حزن و سوگواری عموم ، به سوی منزلگه ابدی رهسپار شد.

◼در پایان مراسم ، دکتر رضا خلیلی ، معاون شرکت ملی نفت ایران ، از روحانیت معظم و معزز ، مردم شریف و شهیدپرور بهبهان ، و عموم ایلات و اقشار مختلف مردم و نهادهای دولتی و حکومتی ، و بخصوص ایل بزرگ بهمئی که در همکاری متعهدانه و کامل با نیروهای انتظامی و امنیتی ، در حذف سنت مخل نظم و آرامش تیراندازی ، و کمک به برگزاری باشکوه این مراسم تشییع برادر خود همکاری مستمری داشته اند ، تشکر و قدردانی نمودند.

◼آرمان خلیلی ، فرزند برومند مرحوم جهانشاه خلیلی ، نیز در این مراسم از سالها مجاهدت و صبر و پرستاری بی وقفه و خستگی ناپذیر مادر خود ، از پدر بیمارش سپاسگزاری نمودند.

◼مرحوم جهانشاه خلیلی ، معلمی دلسوز ، و رئیس اسبق تربیت بدنی بهبهان ، خرمشهر ، آبادان و شهر ری ، و اولین مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی بوده است.گزارش مراسم تشییع و تدفین مرحوم جهانشاه خلیلیگزارش مراسم تشییع و تدفین مرحوم جهانشاه خلیلیگزارش مراسم تشییع و تدفین مرحوم جهانشاه خلیلیگزارش مراسم تشییع و تدفین مرحوم جهانشاه خلیلیگزارش مراسم تشییع و تدفین مرحوم جهانشاه خلیلیگزارش مراسم تشییع و تدفین مرحوم جهانشاه خلیلیگزارش مراسم تشییع و تدفین مرحوم جهانشاه خلیلیگزارش مراسم تشییع و تدفین مرحوم جهانشاه خلیلیگزارش مراسم تشییع و تدفین مرحوم جهانشاه خلیلیگزارش مراسم تشییع و تدفین مرحوم جهانشاه خلیلی

نظر جدید
پربازدیدها