پنج شنبه، 07 شهریور 1398 00:00 کد مقاله : 13980607001
سیروس بزمی
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در این نشست گفت: دشمنان قسم خورده همواره در کمین هستند و به هر طریق ممکن می‌خواهند به نوعی مردم، مسئولین و دست اندرکاران را وادار به ا ...
نشست فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با مسئولین هیئات عزاداری این شهرستان

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، نشست فرماندهی نیروی انتظامی با مسئولین هیئات عزاداری این شهرستان در محل فرماندهی این اداره برگزار گردید.

سرهنگ سید نورالله تقوی نژاد فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در این نشست گفت: دشمنان قسم خورده همواره در کمین هستند و به هر طریق ممکن می‌خواهند به نوعی مردم مسئولین و دست اندرکاران را وادار به انجام هر گونه اقدامی که چهره واقعی اسلام را مخدوش تر بکنند.

.....

وی افزود: دشمنی آنها سال به سال دارد بیشتر می‌شود. سرهنگ تقوی نژاد ادامه داد: باید چندین برابر جنگ های رو در رو باید امروز مواظب باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی بیان داشت : دشمنی این دشمنان هیچ وقت قطع نخواهد شد و هدف آنها این است که فرهنگ دینی، مذهبی و حماسی را خدشه دار کنند.

وی افزود: دشمنی آنها صرفاً با یک شخص نیست، بلکه اصل نظام و دین را هدف قرار گرفته اند.

سرهنگ تقوی نژاد ادامه داد: با رهبری پیامبر گونه ی مقام معظم رهبری هیچ آسیبی به این نظام وارد نخواهد شد. وی گفت: همه ی ما هم صدا و هم‌نوا باید باشیم و برای برپا داشتن این ایام تلاش خود را مضاعف کنیم.

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان در ادامه گفت: ما نباید غافل از این باشیم که در شهرستان مشکلی پیش نمی آید بلکه باید حواسمان بیشتر جمع باشد تا بتوانیم امنیت را مخصوصاً در این شب ها برقرار کنیم.

وی در بحث تعداد هئیات عزاداری در شهرستان گفت: به نسبت تعداد جمعیت تعداد هیئات خوبی داریم.

وی افزود: ریا در هر کاری حرام است مگر در عزاداری امام حسین.

تقوی نژاد بیان داشت: تا آخرین نفس تلاش می‌کنیم که در بحث امنیت تمامی هیئت ها را پوشش دهیم.

وی در پایان صحبت های خود در این نشست گفت: تمامی مجموعه ی نیروی انتظامی در خدمت شما هیئت‌ها برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسمات هستند.

در پایان این نشست هر کدام از مسئولین هیئات صحبت‌ها و دیدگاه‌های خود را در مورد چگونگی برگزاری مراسمات در این ایام بیان کردند و آنها را با فرماندهی نیروی انتظامی در میان گذاشتند.

نشست فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با مسئولین هیئات عزاداری این شهرستاننشست فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با مسئولین هیئات عزاداری این شهرستاننشست فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با مسئولین هیئات عزاداری این شهرستاننشست فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با مسئولین هیئات عزاداری این شهرستاننشست فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با مسئولین هیئات عزاداری این شهرستاننشست فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با مسئولین هیئات عزاداری این شهرستاننشست فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با مسئولین هیئات عزاداری این شهرستاننشست فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با مسئولین هیئات عزاداری این شهرستاننشست فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با مسئولین هیئات عزاداری این شهرستاننشست فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با مسئولین هیئات عزاداری این شهرستان

نظر جدید
پربازدیدها