پنج شنبه، 24 مرداد 1398 00:00 کد مقاله : 13980524008
سیروس بزمی
حضور پرشور مردم شریف و قدرشناس استان در مراسم تشییع و بزرگداشت این عالم بزرگوار مایه تسلی خاطر بازماندگان و علاقمندان ایشان خواهد بود.
پیام تسلیت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان بهمئی به مناسبت ارتحال حجت الاسلام آ میر احمد تقوی

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، سرگرد پاسدار باقر پسنده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بهمئی در پیامی ارتحال عالم ربانی حضرت آیة‌الله آمیراحمد تقوی رضوان‌الله‌ تعالی را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

 إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعون مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد ارتحال عالم ربانی حضرت آیة‌الله آمیراحمدتقوی رضوان‌الله‌تعالی را به محضر حضرت ولیعصر (عج) و مردم فقیه پرور استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می نمائیم.

عمر با برکت این فقیه عالی قدر و استاد عالی مرتبه حوزه‌های علمیه، سالک الی الله سرشار از نورانیت و صفا و خدمت به دین و اخلاق بود و جمع زیادی از جوانان پاک‌نهاد و فاضل از سرچشمه‌ فضائل علمی و اخلاقی ایشان بهره‌مند گشته و در صراط مستقیم ثبات یافته‌اند.

این مصیبت را به محضر رهبر معظم انقلاب، خاندان و فرزندان گرامی این فقیه بزرگ، دیگر وابستگان و به شاگردان و ارادتمندان ایشان و مردم فهیم استان ،بویژه کهگیلویه بزرگ مردم شهید پرور و علما و طلاب ارجمند تسلیت عرض می نمائیم و علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسئلت داریم.

حضور پرشور مردم شریف و قدرشناس استان در مراسم تشییع و بزرگداشت این عالم بزرگوار مایه تسلی خاطر بازماندگان و علاقمندان ایشان خواهد بود.

امید است خدمات علمی ماندگار آن بزرگوار همواره چراغ راه آیندگان قرار گیرد.ان شاءالله

 

نظر جدید
پربازدیدها