پنج شنبه، 17 مرداد 1398 00:00 کد مقاله : 13980517002
سیروس بزمی
خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای عصر ارتباطات جهان امروزی  هستند که با قلم خود میتوانند سرنوشتهای زیادی  را جابجا کنند
پیام تبریک مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، داود طلوعی مطلق مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی پیامی را برای روز خبرنگار ارسال کردند که متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

«ن والقلم و ما یسطرون»  سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد

17مرداد ماه «روز خبرنگار » یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور  خبرنگاران عزیز میهن اسلامی تبریک  عرض نموده وضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه ،خبرنگاران عزیز را به  روشنایی چراغ اطلاع‌رسانی جهانی ارج می‌نهم.

خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای عصر ارتباطات جهان امروزی  هستند که باقلم خود میتوانند سرنوشتهای زیادی  را جابجاکنند.

درعصری که بنام عصرارتباطات و اطلاعات نام گرفته هنر خبرنگاری  می تواند موتور گرم و زبان گویای جهان امروزی باشد.توجه به مقوله اطلاع رسانی بیش ازپیش ضرورتی انکارناپذیراست که باید مورد توجه قرارگرفته شود تا ارائه دهنده و گزارش دهنده عملکردنظام وجامعه باشد.کار خبرنگار، انعکاس رخدادهایی است که قابلیت خبرشدن و اطلاع رسانی به جامعه را دارد ویکی از مهمترین ویژگی های  خبرنگاران ،عشق وعلاقه قلبی به خبرنگاری است که خبرنگارباید قلبا برعمق مسائل روز با خبر باشد و با احساسات درونی خود مسائل روز را قلم بزند.

هفدهم مرداد ماه سال 1377، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید. به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد

 این روز را به تمام خبرنگاران عزیز میهن اسلامی  تبریک عرض می نمایم

نظر جدید
پربازدیدها