یکشنبه، 17 مرداد 1400 00:00 کد مقاله : 13980517001
سیروس بزمی
 فرمانده ناحیه مقاوت بسیج بهمئی، در پیامی فرارسیدن هفدهم مرداد ماه، روز بزرگ خبرنگار را به تمامی تلاشگران و دست اندرکاران این عرصه در شهرستان شهرستان تبریک گفت.
پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، فرمانده ناحیه مقاوت بسیج بهمئی، در پیامی فرارسیدن هفدهم مرداد ماه، روز بزرگ خبرنگار را به تمامی تلاشگران و دست اندرکاران این عرصه در شهرستان شهرستان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

  بسم الله الرحمن الرحیم، هفدهم مرداد ماه، سالروز شهادت شهید خبرنگار محمود صارمی و روز بزرگ خبرنگار، یادآور مجاهدتهای زنان و مردانی حقیقت طلب است که با هدف روشنگری و روایت حقایق، بیرق بزرگ " آگاهی بخشی" را بر دوش کشیده و  خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

رشد و توسعه ی فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است. خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه اطلاع رسانی هستند.

 خبرنگاران به راستی وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنان است.

اینجانب، فرارسیدن هفدهم مرداد ماه، سالروز شهادت شهید خبرنگار محمود صارمی و روز بزرگ خبرنگار را به تمامی تلاشگران و دست اندرکاران این عرصه، در شهرستان بهمئی صمیمانه تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون همگان را در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و تحقق در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه ایزد منان مسألت می نمایم.

سرگرد پاسدار باقر پسنده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بهمئی

نظر جدید
پربازدیدها