پنج شنبه، 03 مرداد 1398 00:00 کد مقاله : 13980503003
بهزاد همتی
بسیجی شهید غلامرضا ستمی، در سن ۱۷ سالگی در منطقه فاو و عملیات ولفجر ۸ به فیض عظمای شهادت رسید.

به گزارش سایت خبری رهیافت جنوب، عصر امروز سوم مرداد، حسین کلانتری استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد و عدل هاشمی نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ، با خانواده شهید غلامرضا ستمی ( همتی ) دیدار نمودند.

در این دیدار که اقای سنایی فرماندار شهرستان بهمئی و بنیاد شهید و تنی چند از مسئولین شهرستان نیز حضور داشته اند، حاج یحیی ذبیحی برادر جانباز این شهید و بخشدار اسبق گچساران ، ضمن خیرمقدم به استاندار و نماینده شهرستان و سایر مسئولین، و تشکر بابت خدمات آنان به مردم، به ذکر خاطراتی از این شهید بی سر ، و نحوه شهادت وی پرداختند.

پدر شهید نیز ضمن تشکر از حضور مسئولین در کنار خانواده شهدا، از خداوند بزرگ برای مسئولین، خدمت صادقانه به مردم و دستگیری از حال مستضعفین را برای آنان خواستار شد. 

بسیجی شهید غلامرضا ستمی، در سن ۱۷ سالگی در منطقه فاو و عملیات ولفجر ۸ به فیض عظمای شهادت رسید.بسیجی شهید غلامرضا ستمی، در سن ۱۷ سالگی در منطقه فاو و عملیات ولفجر ۸ به فیض عظمای شهادت رسید.بسیجی شهید غلامرضا ستمی، در سن ۱۷ سالگی در منطقه فاو و عملیات ولفجر ۸ به فیض عظمای شهادت رسید.بسیجی شهید غلامرضا ستمی، در سن ۱۷ سالگی در منطقه فاو و عملیات ولفجر ۸ به فیض عظمای شهادت رسید.

نظر جدید
پربازدیدها