یکشنبه، 09 تیر 1398 00:00 کد مقاله : 13980409001
امین روانان
واکنش اداره کل تعزیرات کهگیلویه و بویر احمد به یک خبر/مدیر تعزیرات  کهگیلویه همزمان سرپرست بهمئی است

واکنش اداره کل تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد به یک خبر / مدیر تعزیرات کهگیلویه همزمان سرپرست بهمئی است
آقای بازرگان کارمند تعزیرات بوده و اشتغال یا مسئولیت وی در اداره صنعت ،معدن و تجارت کهگیلویه بزرگ کذب محض است

 

رهیافت جنوب  : مدیر روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان "کهگیلویه و بویراحمد " درباره انتصاب رئیس اداره تعزیرات کهگیلویه  و بهمئی مطالبی را را بیان کرد .

" یزدالله آروند " در گفت و شنود اختصاصی با " رهیافت جنوب با اشاره به انتشار خبر " انتصاب استثنائی در کهگیلویه و بویراحمد / رئیس اداره صمت کهگیلویه همزمان رئیس تعزیرات بهمئی شد ! "   

 

 در این پایگاه اطلاع رسانی گفت : آقای بازرگان از  کارمندان تعزیرات بوده و اینکه از وزارت صمت به این تعزیرات آمده یا همزمان مسئول اداره صمت کهگیلویه و تعزیرات بهمئی باشند کذب است .

وی با بیان اینکه پس از انتقالی آقای صالحی از بهمئی به خوزستان ، تعزیرات بهمئی رئیس نداشت افزود : ابتدا قرار بر این بود که آقای آرمین همزمان با داشتن مسئولیت معاونت اجرایی اداره کل تعزیرات استان تا مشخص شدن رئیس بهمئی سرپرستی این اداره را برعهده داشته باشند که تاکید داشت نزدیکترین اداره به بهمئی سررستی آن را قبول کند  و قرار بر این شد تا مشخص شدن رئیس بهمئی آقای بازرگان بعنوان رئیس تعزیرات دهدشت سرپرست تعزیرات بهمئی هم باشد . 

مدیر روابط عمومی تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد : آقای بازرگان کارمند تعزیرات بوده و اشتغال یا مسئولیت وی در اداره صنعت ،معدن و تجارت کهگیلویه بزرگ کذب محض است

برچسب ها :
نظر جدید
پربازدیدها