جمعه، 07 تیر 1398 00:00 کد مقاله : 13980407003
امین روانان
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد : بسیاری از موارد زمین خواری و رانت توسط افرادی صورت می گرفت که زمانی در برخی دستگاه های مربوطه و متولی دارای سمت و نفوذ ...
زمین خواری مسئولان سابق کهگیلویه و بویر احمد

به گزارش رهیافت جنوب؛ دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد : بسیاری از موارد زمین خواری و رانت توسط افرادی صورت می گرفت که زمانی در برخی دستگاه های مربوطه و متولی دارای سمت و نفوذ بوده اند.
 

 

"مهرداد کرمی" گفت :  با بررسی های انجام شده و مقابله جدی و مستمر از سوی دستگاه قضایی و ایجاد حساسیت بیشتر در بین متولیان امر این چالش تا حدود زیادی کمرنگ شده و زمین خواری ها اکنون از سازمان یافتگی به زمین خواری های موردی جهت یافته است.

مساحت زمین های کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۲۵۰ هزار هکتار است که ۴۳ هزار هکتار این میزان باغ است.


دادستان یاسوج تصریح کرد: همچنین در این مدت بیش از ۱۹ هزار متر مربع از عرصه های زیست محیطی و بیش از ۵۸ هکتار از حریم رودخانه ها با مشارکت و دخالت دستگاه قضایی این استان آزاد شد.

دبیر شورای قضایی حفظ حقوق بیت المال در کهگیلویه و بویراحمد گفت :  سال گذشته ۹ هزار و ۸۰۰ فقره انشعاب غیرمجاز در حوزه آب و فاضلاب شهری، ۲ هزار و ۶۲۹ فقره نیز در بخش روستایی و پنج هزار انشعاب غیرمجاز برق در سطح استان شناسایی و جمع آوری شد.

کرمی با بیان اینکه این اقدام ها در راستای حقوق عامه صورت گرفته است، گفت: دستگاه قضایی به همان میزان که در اجرای قانون و دفاع از حقوق عامه مصمم است بر ضرورت رعایت عدالت و برخوردهای بدون تبعیض با متخلفان تاکید دارد

برچسب ها :
نظر جدید
پربازدیدها