چهارشنبه، 14 دی 1401 00:00 کد مقاله : 14011014001
سیروس بزمی
آنچه در نشست خبری فرماندار شهرستان بهمئی با خبرنگاران این شهرستان گذشت + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب نشست خبری فرماندار شهرستان بهمئی با خبرنگاران این شهرستان در دفتر فرماندار برگزار گردید.

علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی در این نشست خلاصه ای از روند پروژه های واقع در شهرستان را عنوان کرد.

وی ابتدا در بحث پروژه های مربوط به جاده ها گفت: آسفالت ورودی شهر لیکک به طول ۶ و نیم کیلومتر کار شده است و از سمت ماغر به لیکک پنج کیلومتر و نیم کار شده و دو کیلومتر دیگر تا سه راهی گچ بلند تا قبل از عید انجام می‌شود.

همچنین روکش آسفالت روستاهای قبر قیصر به طول دو و نیم کیلومتر، از روستای کت تا نیکن حدود ۲ کیلومتر روکش آسفالت که تا قبل از سال مالی انجام خواهد شد، ۱ و نیم کیلومتر آسفالت در روستای شیلاوه دان، ۲ کیلومتر و نیم از سه راهی قبر مطهر شهید چامی به سمت امامزاده، هفت کیلومتر از ممبی به سرآسیاب، پنج کیلومتر از ممبی به رودتلخ، جاده پهنوک - بنه پیر ۹ کیلومتر، برم الوان به سرآسیاب ۴ و نیم کیلومتر، آسفالت ورودی شهرک ولیعصر، بلوط حصار به طول ۲ و نیم کیلومتر، پشت کوه ملاطهماسب به طول ۲ و نیم کیلومتر، سه راهی الهی آباد- سرآسیاب به لیکک، ۵ کیلومتر از سمت لیکک به تشان.

وی گفت: بعضی از این پروژه ها انجام شده و تعدادی هم در حال کار و همچنین تعدادی در آینده انجام خواهند شد.

علی محمدی در مورد جاده لیکک به جایزان گفت: ۵ میلیارد اعتبار برای احداث پل در نظر گرفته شده است که در صورت احداث این پل، از سمت شهرستان کار چندانی باقی نمی ماند و هم اکنون کار احداث این پل ادامه دارد.

فرماندار شهرستان بهمئی در مورد پروژه بیمارستان گفت: بالغ بر ۴۰ درصد این پروژه در این یک سال کار شده است، ۲۰ میلیارد اعتبار به این پروژه تخصیص داده شده و احتمالا قریب به ۲۰ میلیارد دیگر اعتبار در نظر گرفته شود و ان شاالله در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: پروژه های دروازه ورودی شهر و ساماندهی گلزار مطهر شهدای گمنام از دیگر پروژه های است که استارت آنها زده شده و در حال انجام می باشد.

محمدی در مورد مصلی شهر لیکک و سد ایلی آباد گفت: ۲ میلیارد اعتبار برای مصلی و ۷ میلیارد برای سد ایلی آباد در نظر گرفته شده است.

نماینده دولت در شهرستان ادامه داد: در مجموع قریب به ۱۵۱ میلیارد برای پروژه‌های کوچک در سطح شهرستان اعتبار در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان در بحث پروژه آب از سد کوثر هم گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه هم در نظر گرفته شده است و ریال به ریال این پروژه اختصاص داده شده است.

وی در ادامه در مورد این پروژه گفت: از سال ۱۳۸۹ تا سال ۱۴۰۰ ۴۰ درصد و در دولت جدید ۶۵ تا ۷۰ درصد پیشرفت داشته است، ۱۹ کیلومتر در ۱۰ سال گذشته و در دولت جدید ۱۵ کیلومتر از آن کار شده است و امیدواریم در سال ۱۴۰۲ در هفته دولت و یا دهه ی فجر افتتاح گردد.

در ادامه هر کدام از خبرنگاران دیدگاه ها و نظرات خود را در مورد هر کدام از این پروژه ها عنوان کردند.

آنچه در نشست خبری فرماندار شهرستان بهمئی با خبرنگاران این شهرستان گذشت + جزئیات آنچه در نشست خبری فرماندار شهرستان بهمئی با خبرنگاران این شهرستان گذشت + جزئیات آنچه در نشست خبری فرماندار شهرستان بهمئی با خبرنگاران این شهرستان گذشت + جزئیات آنچه در نشست خبری فرماندار شهرستان بهمئی با خبرنگاران این شهرستان گذشت + جزئیات

نظر جدید
پربازدیدها